Nicolas 2000
It's a household name
Niks mis met afdingen maar men kan te ver gaan idd.
Ik bied iets te koop aan voor 250€, bieden vanaf 200€. Waarom doet iemand dan nog moeite om een mail te typen "voor 100€ kom ik hem vandaag ophalen"?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niks mis met afdingen maar men kan te ver gaan idd.

Ik zeg vaak wat ik er voor wil geven. De keus is dan aan de verkoper maar daar heb ik ook wel kwade gezichten door gekregen. Eigenlijk begrijp ik dat niet. Verkoper geeft een vraagprijs en ik meld wat ik er voor wil geven (en dat zijn nooit bedragen die mijlenver onder de vraagprijs liggen). Dan sta je toch gelijk? Ik voel me toch ook niet beledigd omdat ik de vraagprijs te hoog vind?
Ik zeg vaak wat ik er voor wil geven. De keus is dan aan de verkoper maar daar heb ik ook wel kwade gezichten door gekregen. Eigenlijk begrijp ik dat niet. Verkoper geeft een vraagprijs en ik meld wat ik er voor wil geven (en dat zijn nooit bedragen die mijlenver onder de vraagprijs liggen). Dan sta je toch gelijk? Ik voel me toch ook niet beledigd omdat ik de vraagprijs te hoog vind?
Ik bied iets te koop aan voor 250€, bieden vanaf 200€. Waarom doet iemand dan nog moeite om een mail te typen "voor 100€ kom ik hem vandaag ophalen"?![]()
maar, hierin ben ik het met je eens Bazzie!

Weggooien, dan ben je er ook vanaf.maar, als je ergens vanaf wil dan doe je dat toch gewoon..

Iets helemaal anders, geen boze blikken richting iemand maar wel vreemd: het is al meerdere keren voorgevallen dat ik iets aanbied voor pakweg 150€, na meerdere weken nog niet verkocht, dan biedt een ander hetzelfde aan voor 200 en is het in een dag weg. Gelijkaardige woonplaats, zelfde staat, beide advertenties netjes en compleet. Raarrrr...Het zal wel iets met chaostheorie te maken hebben.![]()