Nord Modular doet niet wat ik wil...

Origineel geplaatst door Richard
Wat heb ik in godsnaam gedaan en hoe krijg ik het weer normaal?
Het is zowiezo niet zo slim om te gaan zitten klooien als alles goed werkt

Kijk eens in de Editor bij 'SetUp > Options'. Zet de Auto Upload en Recycle Windows eens uit.
[Manual Page 74]
Verder kan je op de synth zelf in 'Synth > System > Save Synth Settings' het zo instellen dat je bij het aanzetten van de synth maar één Slot actief hebt en niet alle vier. Dus eerst alle Slots de-activeren en slechts één Slot actief houden en zo opslaan. [Manual Page 51] Dan pompt de Synth niet alle vier de Slots meteen naar de Editor.
Welke Midi interface gebruik je? Indien je een geluidskaart aansluitng hebt, dan wil die Midi informatie wel eens mis gaan.

Inderdaad: 'never change a good working system!'

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik zou niet weten waarom niet.

Mijn excuses, ik had "gros van de kopers" moeten zeggen ;).

Wat was de grootste handicap van de Nord Modular in de winkel? Dat de verkoper hem ook niet begreep en dus altijd zei: "Hier ik iets wat veel beter bij U past."

Auw! Pijnlijk.. En erg jammer.

De G2 zal dit toch anders gaan aanpakken. No need to look under the hood to know how to drive! Gewoon gaan! En als een goed effect met 20 logische moduultjes wordt gemaakt, dat hoeft de koper toch niet te weten? Als-ie maar kan tweaken en draaien en drukken en sliden, etc. Wil die het wel weten, dan mag de manual gelezen worden :-)

Okee, maar dan zul je wel een stevige lijst met factory patches moeten hebben...

(Waar kan ik me inschrijven als beta-tester/sounddesigner? :D)

Origineel geplaatst door Richard
Wout bedankt, alles doet het gelukkig weer.

Wat heb je nu veranderd?
Editor of Synth?
Of deed alles het opeens weer normaal, hetgeen ook kan :-)

Wout

Back