Hallo Ik ben op zoek naar hulp bij mijn Preenfm
ook al ben ik niet zo heel technisch ,ik dacht dat ik de Preenfm wel aan de gang zou krijgen.
Maar helaas ,ik heb hem 2 weken geleden al gebouwd en hij doet het nog steeds niet
en op het preenfm forum kom ik ook niet echt verder dus hoop ik dat er op het synthforum iemand is die mij verder kan helpen.
ik zal proberen uit te leggen wat mijn probleem is
wat ik ook doe mijn scherm blijft zwart, geen leds helemaal niets
ik heb een foto met meetpunten gekregen ,alle 3,3 en 5v heb ik maar geen 2,5 volt dus ook geen geluid
Het lijkt of dat de m.c. niet aan gaat maar snap niet waarom
ik kan de m.c wel in bootmode zetten en de bootloader installeren ,maar daarna geen enkel teken van leven
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
groetjes Henk
ook al ben ik niet zo heel technisch ,ik dacht dat ik de Preenfm wel aan de gang zou krijgen.
Maar helaas ,ik heb hem 2 weken geleden al gebouwd en hij doet het nog steeds niet
en op het preenfm forum kom ik ook niet echt verder dus hoop ik dat er op het synthforum iemand is die mij verder kan helpen.
ik zal proberen uit te leggen wat mijn probleem is
wat ik ook doe mijn scherm blijft zwart, geen leds helemaal niets
ik heb een foto met meetpunten gekregen ,alle 3,3 en 5v heb ik maar geen 2,5 volt dus ook geen geluid
Het lijkt of dat de m.c. niet aan gaat maar snap niet waarom
ik kan de m.c wel in bootmode zetten en de bootloader installeren ,maar daarna geen enkel teken van leven
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
groetjes Henk