Wauw, wat een discussie op een schoolopdrachtje.
Ik moet erbij zeggen dat deze opdracht een avond werk is geweest, ik ben nu 3e jaars productiestudent op het Rotterdams Conservatorium waarop we rond de 3 opdrachten per week in moeten leveren. Heb ik dus weken aan deze assignment gezeten? Nee, nietecht.
Maar gezien ik uiteindelijk toch nog wel blij was met het uiteindelijke resultaat (Vooral soundwise, ik was blij met die rare vocalsound die de harmonieen doen en gezien ik zie dat Synthforum vol zit met rare sound-guru's vond ik het de moeite waard om te delen)
Daarnaast wil ik vooral even reageren op reacties als "Saai en eentonig". Sorry, maar aan zulk soort kritiek heeft niemand iets geloof ik. Als je de tijd en moeite niet wilt nemen om opbouwende kritiek te geven, reageer dan maar gewoon niet.
En het puntje "De samples lopen uit de maat van het nummer". Nogmaals sorry, ik had geen idee dat men in 2015 verplicht is om quantize te gebruiken en dat alles strak, gelikt en schoon moet zijn.
Voor de mensen die gewoon kritiek hebben gegeven waar ik iets aan heb: Thanks, ik ben blij dat er ook nog luisteraars zoals jullie zijn