Elka Synthex

Ik wacht wel op de general music variant :P

Wat ik nooit snap aan marktplaats he, dat je daar gaat zitten bieden tegen elkaar.

Als je zon ding echt wilt hebben dan mail je die gast toch met een realistisch voorstel? Voordat een ander dat doet en ermee vandoor gaat terwijl jij nog 2 weken zit te kijken op die MP biedingen...waarvan ik me altijd afvraag of dat geen bekenden zijn van de verkoper enzo.

4600 euro ...hihihi

Inderdaad, bieden heeft pas zin in een veilinghuis... het is een volstrekt zinloze actie óók van de verkoper) om telkens met meer euro's te willen verkrijgen , terwijl veelal de hoogste bieders niet de daadwerkelijke betalers zijn, bovendien loop je hierdoor potentiele kopers mis. én ben je echt geinteresseerd: doe dan een realistisch bod per mail...

Geen forum member, want hier staat hij niet in de verkoop lijst.
Ik vraag me wel af ook hij ook ECHT 100 % werkt :eureka: want ze zijn niet geheel probleemloos.
Trouwens ik heb ze al verkocht zien worden voor 6000 euro, dus de hoogst geboden prijs op MP is bij lange na niet genoeg voor verkoper, die is ook niet gek :?

Vind het wel een mooi ding, alleen heb ik het geld er niet voor over...

Ik denk dat je beter in dit geval een vaste prijs kan noemen, onderhandeling is dan voor de echt geinteresseerde via de mail.

Ik denk dat je beter in dit geval een vaste prijs kan noemen, onderhandeling is dan voor de echt geïnteresseerde via de mail.

Dat denk ik ook, heb al vaker gezien dat de prijs expres opgedreven wordt door flauwe niet echt serieuze kopers die het leuk vinden om op die manier het voor de echte liefhebber alleen maar duurder te maken, misselijk gewoon.
Heb ook het vermoeden dat op MP sommige verkopers (verschillende) vrienden eerst laten bieden tot het bedrag wat ze er daadwerkelijk voor willen hebben!

707538ef3afa883c1d146b42cf01bac2.jpg

Ik heb weinig gekocht op Marktplaats, maar als er weinig werd geboden, benaderde ik de verkoper rechtstreeks met een eigen, hoger, realistisch bod. Dat werkte altijd. Toen hij nog tweedehands 2000 gulden kostte, liet ik de Synthex voorbij gaan. Me afvragend of dat een domme beslissing was geweest,heb ik hem later bij Music House bespeeld. Nog steeds geen spijt van. Heel persoonlijk, maar klankmatig is het gewoon niet mijn ding.

Dit soort synths zijn ook alleen maar interresant op de markt voor de grote groep mannen die thuis JMJ willen nadoen.....wie dat niet wilt prikt door de ballon heen en ziet dat het is wat het is.

Een zeer mooie synth en het is ook een waar feest, zolang die het blijft doen.......... Maar wat betreft Jarre na-apen, ik haal die synthex strings ook r e d e l i j k realistisch uit een D-50 (TMY Jarre Bank) en die laserharp maak je ook met een JX8P (daar slingert een tutorial voor op het net). ;)

lazerharp; gelukkig nog niet zo afgezaagd als een 808 koebel....reeds

Ik vind die synthex ook altijd wel een mooie machine, asocieer dat ding altijd gelijk met foute 80s italohouse :D

Volgens mij kunnen die JMJ gasten beter een SP202 kopen en daar de oxygen string sample en de lazerharp indoen. Kunnen ze gaan lazerharpen tot ze erbij neervallen...poing poing

Mijn eerste Synthex met ingebouwde midi, dus niet met zo'n lelijke onhandige breakout als deze heeft,
kocht ik omgerekend voor rond de 600 euro in de 90's, prijs tegenwoordig = x 10

Back