DigiLoog
Ouwe rot
Synthforum kan met succes een dochterforum aanmaken zo te lezen.
Ik ben al meerdere forums onder diverse namen actief, motor forum, modelbouwforum en het swingers forum
heb er bijna een dagtaak aan
en jullie !Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Synthforum kan met succes een dochterforum aanmaken zo te lezen.
heb er bijna een dagtaak aan
en jullie !
wat ik altijd gehoord heb is dat oberheim, toen die financieel in zwaar weer zaten en nog een magazijn vol onderdelen hadden dit allemaal had doorgeschoven naar elka italy die daar weer een nieuwe synth van gingen produceren]

Waartegen?
De prijs van een 100% werkende en nette (geen ernstige beschadigingen) kan oplopen tot wel 7500 euro.
Dus als je hem zou ruilen tegen een Yamaha CS-80 zou het een slechte ruil zijn daarentegen een ruil tegen een Oberheim OBXa zou een goede deal zijn alhoewel ik die net zo graag zou willen hebben.
Direct doen, dagwaarde Voyager XL <4000.
Betere deal kun je niet krijgen, dacht al dat je je pas gekochte Chevrolet Camaro wou ruilen tegen de Elka Synthex.
Voordat de euro in elkaar donderde bedoel je?
Tegen mijn voyager XL
Wat ook belangrijk is, heeft de Elka midi en indien ja hoe (break out of intern) en natuurlijk, hoe is de staat.
Als er toch een reissue komt wordt het natuurlijk een ander verhaal
midi intern, op foto's ok voor zo'n ouwe bak.
Ik vind het een mooie synth maar beslist niet de meest fantastische poly analog die ik ooit heb bespeeld, smaken verschillen natuurlijk, chorus off en er blijft een stuk minder over