rubbers roland juno d bestellen

Sympho-Metal

Stamgast
Hi
zojuist n juno d gekocht waar 2 toetsen t nie meer doen. Nu wil ik de rubbers vervangen, maar ik heb geen id waar ik deze kan bestellen. Ik heb al ff op t forum gezocht, maar kom zo niks tegen. Als t er wel staat, sorry, zo niet, iemand tips? Thanx!

Weet ik niet....wanneer is die aangeschaft? Dan geld niet de factuur datum, maar de billijke tijd waar je van uit kan gaan dat een apparaat van deze prijs mee kan gaan zonder mankementen.

Bijv een tv gaat 10 jaar mee, dan kan je de herstelkosten binnen die 10 jaar gratis vergoed krijgen......een voordeel van de europese wetgeving.

Ik snap wat je bedoeld. Maar ik heb geen idee wanneer hij is aangeschaft en dit is ook niet te achterhalen omdat t n 3e of 4e hands is. En t zelf fixen is gewoon leuk. Daarbij komt dat die rubbers niet al te duur zijn (lees ik overal op internet)

Vervang gewoon de rubber contact strips en lazer de oude weg want deze zijn (nu) al versleten, stuur een mail naar rolandce om deze te bestellen. De kosten zijn het de moeite niet waard om anders te gaan zitten klooien met halve oplossingen Suc6 ;)

Ik wist niet dat die rubber contactstrips nog nieuw te koop waren.
Bij mij krijgen ze een HoogFrequent bad, worden de ondercontacten gereinigd met alcohol en dan werkt het meestal weer. Soms zijn de contacten zo slecht dat de rubbers vervangen moeten worden.

2 jaar geleden eentje gedaan. Complete set bij Roland besteld. Was iets van €25 geloof ik.
Aftersales bij Roland blijf ik top vinden!

Back