Rolang JP8000 recap ervaringen !?

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Hi,

Zijn er hier mensen met ervaring mbt de recap van een Roland JP8000!?

Die van mij is toe aan de recap, maar ik twijfel om het zelf te gaan doen...

Tenzij iemand:

1) Zo de uitlijsting heeft van de bestellen capasistoren (items te bestellen) zou dat ik dat waarderen als deze kan worden gedeeld.
Heb al wel wat Youtube filmpjes gezien hoe te vervangen..
2) Iemand weet die het voor n leuk prijsje wil doen :-)

Hoor het graag,
Paul

Hi,

Zijn er hier mensen met ervaring mbt de recap van een Roland JP8000!?

Die van mij is toe aan de recap, maar ik twijfel om het zelf te gaan doen...

Tenzij iemand:

1) Zo de uitlijsting heeft van de bestellen capasistoren (items te bestellen) zou dat ik dat waarderen als deze kan worden gedeeld.
Heb al wel wat Youtube filmpjes gezien hoe te vervangen..
2) Iemand weet die het voor n leuk prijsje wil doen :-)

Hoor het graag,
Paul
Ja, ik heb dat nu 2x gedaan. Het is te doen maar het is geen leuke klus als ik eerlijk ben. Dus ik zou het alleen doen als je veel ervaring hebt met (smd) solderen. Lijst met condensatoren vind je hier op het forum als je even zoekt.

[edit]
Wacht volgens mij heb ik je hier al via PB over gesproken, ik zie nu ook dat er is gereageerd op een vrij oud bericht.

Ja, ik heb dat nu 2x gedaan. Het is te doen maar het is geen leuke klus als ik eerlijk ben. Dus ik zou het alleen doen als je veel ervaring hebt met (smd) solderen. Lijst met condensatoren vind je hier op het forum als je even zoekt.

[edit]
Wacht volgens mij heb ik je hier al via PB over gesproken, ik zie nu ook dat er is gereageerd op een vrij oud bericht.
Hi, yes, het initiƫle berichtje is al van even geleden en we hebben er inderdaad later nog contact over gehad.
Zodra ik de tijd heb ga ik er mee aan de slag... en hopelijk met goed resultaat :-)

Back