Kurzweil sp5-8
Behringer DM12
Arturia keylab essential 88
Bij de Arturia haakte de koper op het laatste moment af. Die doe ik nu maar kado aan een vriend. Dan installeer ik meteen de V collection en Piigments op zijn computer.
Hij overtuigt niet vs al de rest dat ik heb en komt nooit aan de beurt. Geen snappy envelope. Sequencer vd pro one vind ik fijner. Minijacks ging ik nooit gebruiken. Vreemde manier van werken ook. Ik heb de tanzbar, die is ook n mysterie. Manual schrijven is mfb hun sterkere punt niet. Bovendien vergelijken mensen m met de mono poly… die ik heb… en niet gebruik… hou ook echt niet vd faders. Zowel qua feel als qua “response”
Een zooi pedalen - deels overcompleet en deels omdat ik hele uitgebreide pedalen toch niet fijn vind, dan pak ik liever een plugin
Elektron Digitone II - totaal geen klik mee helaas, can't win 'em all
Sequential Prophet-10 - na een aantal jaar toch een beetje op uitgekeken geraakt en had er ook geen plek meer voor
En dan nog de soap met de Erica Perkons HD-01 die niet erg veel reacties kreeg, uiteindelijk via Reverb verkocht aan iemand in Ierland, retour gekregen omdat de screenprint beschadigd bleek, dankzij garantie van Erica gratis nieuwe zwarte behuizing ontvangen, ombouw gedaan en die staat dus nu weer in de studio. Oude panelen inmiddels bij een forumlid in Amsterdam
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.