Dat is een hele mooie synth al lijkt ie in flink gebruikte staat, maar misschien ligt dat wel vooral aan de wazige foto, bovenste deksel kan eenvoudig opnieuw gelakt worden, ziet ie er meteen een stuk beter uit.
Behalve de sensoren van de aftertouch,dat zijn de meest onbetrouwbare die je kunt hebben en heeel moeilijk te herstellen,zelfde als op de synclavier trouwens (zelfde keyboard).
mooi klavier, mooie kast, als je van groot houdt, best mooie klank, maar inderdaad niet spectaculair. zeker geen rolls royce, eerder een grote, luxe uitgevoerde opel.
mooi klavier, mooie kast, als je van groot houdt, best mooie klank, maar inderdaad niet spectaculair. zeker geen rolls royce, eerder een grote, luxe uitgevoerde opel.
Ik lees vaak trouwens die P600 vergelijking soundwise, maar ook dat het wel een van de beste synthklavieren ever is. Maar dat zal er na 30 jaar ook wel tegenvallen ben ik bang met dat klavier
Volgens een maat van me die ermee gewerkt heeft (Patchwork), is de klank ook minder dan van een Prophet 5. Ik zou het zelf niet weten; ik heb alleen speelervaring met de 5 (laatste rev.) en de Pro One. Maar ik ken de horrorverhalen, dus voor dat geld zou ik een nieuwe Prophet 6 kopen. De laatste keer dat er een op het forum werd aangeboden, ging hij niet snel weg, kan ik me herinneren. Dus zeldzaamheid is geen garantie voor een snelle verkoop.
Goh, ik wist niet dat die nieuwe boards voor de T8 keyboard optische controle bestonden.
Eigenlijk niet vreemd want, de oude trekken allemaal krom en zijn verdomd lastig te repareren
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.