ROVERS BENDE ACTIEF WEES OP UW HOEDEN!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CptCRxCK

Ouwe rot
Beste forumers,

Onlangs heeft een vriend van mij een hele nare marktplaats ervaring gehad, het volgende;
Hij had een juno te koop staan op martkplaats waar een bieder heel erg opdringerig begon te mailen hij vertrouwde het niet helemaal en sprak op een ander adres af, toen deze mensen eenmaal een paar uur te laat aankwamen heeft hij ze gezegd dat de juno juist voor hun verkocht was.
toen hij naar huis liep is hij waarschijnlijk achter volgt en eenmaal thuis hebben ze zijn voorruit in gegooid, hij en zijn vriendin zijn gevlucht. en uiteindelijk miste er niets.
Politie kon niets voor ze doen maar wist wel dat dergelijke bendes actief zijn, zijn buurman kon hem wel vertellen dat het om meer dan 1 persoon ging er zouden nog auto's op de uitkijk hebben gestaan…..

Nouja anyway, doe ermee wat je wilt.
ik wou het in iedergeval even gemeld hebben hier…

xje

Remco

Dat krijg je dus met Juno's zal mij iig niet overkomen. Langs de andere kant klinkt het als een verhaal van een mafkees die teveel geblowed heeft.

Xje terug hoor. Maar wat moet ik met die hoeden? ��

Wat heeft die roversbende nu net geroofd of kwamen ze er net op tijd achter dat het geen echte Juno was maar zo'n nieuw digitaal afkooksel van het origineel... Zou ik ook wel laten staan hoor...

Klinkt me eerder als een vandalen streek of een afrekening dan een rooftocht. Had je vriend toevallig nog schulden open staan?

Idd een afrekening in het synth sircuit voor slechte of niet geleverde spullen. Hoelang nog voor de eerste liquidatie

Idd een afrekening in het synth sircuit voor slechte of niet geleverde spullen.

Junos met een digitaal geurtje aan? :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back