Elite Forces

The Es-Kimo

Ingeburgerd
Op speciaal verzoek van Niel ;) wilde ik me hierbij even voorstellen. Ik had het hele topic nog niet gezien.

Mijn naam is Kimo Arends, ik ben 26 jaar en ben sinds 1999 actief in de Hardcore scene. Samen met m'n broertje en nog een vriend van me zijn we ooit in 1992 begonnen met muziek maken op de Amiga.

Na vele demo's was het uiteindelijk Paul Elstak die onze muziek wel zag zitten, en in de zomer van 2000 lag onze eerste plaat in de winkel, onder de naam Deathlok Hardcore Team.

Die naam is ondertussen vervangen door Elite Forces, in verband met de verwarring die optrad met de Belgische formatie DHT.

Tot nu toe hebben we 5 platen uitgebracht en hebben we op verschillende verzamelcd's gestaan.

Meer info is te vinden op http://www.eliteforces.nl

Op internet gebruik ik al jaren de naam The Es-Kimo, vandaar dat ik me hier ook met die naam heb geregistreerd, en niet onder de naam Elite Forces.

In het dagelijks leven werk ik als Ontwikkelaar bij PinkRoccade Healthcare in Arnhem. Zoals de naam al zegt is deze unit van PinkRoccade alleen actief in de zorgsector.

Meer info op aanvraag :)

Die naam is ondertussen vervangen door Elite Forces, in verband met de verwarring die optrad met de Belgische formatie DHT.

Dat wil je niet hebben nee ;)

Welkom!

Origineel geplaatst door dione
Welkom :biertje:

Welke apparatuur gebruik je ?

Synths:
-JP-8080
-Yamaha CS2x (eigenlijk alleen voor pads)

Sampler:
-Akai S5000

Mixer:
Yamaha Digital Mixer (ofzoiets... ben effe de volledige en juiste naam kwijt)

Sequencer
-XG Works van Yamaha

Software:
-Soundforge
-Cool Edit Pro
-WaveLab

Softsynths
-Ben sindskort ook een beetje met softsynths aan het klooien, maar nadeel voor mij is dat je daarvoor een Host nodig hebt, zoals Cubase. En Cubase is vergeleken met XG Works als sequencer een stuk onoverzichtelijker en ongebruikersvriendelijker...

XG Works vind ik als sequencer overzichtelijk en makkelijk in de bediening. Maar dit pakket kan helaas geen VST's aan. Dilemma dus.

Kortom, aan echte hardware gear heb ik hier thuis niet zo heel veel staan.

Echter, als je op onze website kijkt staat er veel meer aan gear, maar dat staat dus bij een vriend van me thuis; we hebben onze spullen nog altijd niet bij elkaar staan.

welkom :)

Origineel geplaatst door The Es-Kimo
Ach ja Endo, ik kom hier ook maar eens een kijkje nemen.... leer ik nog wat van de echte pro's he! :)

ik pro...... by a long shot ;) whihihi

leer met ons mee zou ik zeggen ;)

Origineel geplaatst door Almeros
Goeie eerlijke history staat er op jullie site zeg :okdan: Geeft duidelijk aan dat het niet altijd koek en ei is in de business, maar jullie gaan gewoon lekker door ;)

Welkom!

Tja, we waren gewoon op het verkeerde moment bij die platenmaatschappij... ze kapten ongeveer een half jaar daarna met de hardcore. En het contract dat ze boden sloeg nergens op.

Origineel geplaatst door Edge D
Welkom !
Ik vind Prince of Darkness toch een van jullie beste nummers

Ik denk dat de meesten dat het beste nummer vinden. Bedankt!

Greetings!
spock.gif

Origineel geplaatst door bambamstudio
das een van de betere antwooren die ik sinds tijden hier gezien heb !

Welkom

ja toch gewoon plezier hebben met je spulletjes daar gaat het toch om ..pro of niet :)

Back