The Es-Kimo
Ingeburgerd
Op speciaal verzoek van Niel
wilde ik me hierbij even voorstellen. Ik had het hele topic nog niet gezien.
Mijn naam is Kimo Arends, ik ben 26 jaar en ben sinds 1999 actief in de Hardcore scene. Samen met m'n broertje en nog een vriend van me zijn we ooit in 1992 begonnen met muziek maken op de Amiga.
Na vele demo's was het uiteindelijk Paul Elstak die onze muziek wel zag zitten, en in de zomer van 2000 lag onze eerste plaat in de winkel, onder de naam Deathlok Hardcore Team.
Die naam is ondertussen vervangen door Elite Forces, in verband met de verwarring die optrad met de Belgische formatie DHT.
Tot nu toe hebben we 5 platen uitgebracht en hebben we op verschillende verzamelcd's gestaan.
Meer info is te vinden op http://www.eliteforces.nl
Op internet gebruik ik al jaren de naam The Es-Kimo, vandaar dat ik me hier ook met die naam heb geregistreerd, en niet onder de naam Elite Forces.
In het dagelijks leven werk ik als Ontwikkelaar bij PinkRoccade Healthcare in Arnhem. Zoals de naam al zegt is deze unit van PinkRoccade alleen actief in de zorgsector.
Meer info op aanvraag
wilde ik me hierbij even voorstellen. Ik had het hele topic nog niet gezien.Mijn naam is Kimo Arends, ik ben 26 jaar en ben sinds 1999 actief in de Hardcore scene. Samen met m'n broertje en nog een vriend van me zijn we ooit in 1992 begonnen met muziek maken op de Amiga.
Na vele demo's was het uiteindelijk Paul Elstak die onze muziek wel zag zitten, en in de zomer van 2000 lag onze eerste plaat in de winkel, onder de naam Deathlok Hardcore Team.
Die naam is ondertussen vervangen door Elite Forces, in verband met de verwarring die optrad met de Belgische formatie DHT.
Tot nu toe hebben we 5 platen uitgebracht en hebben we op verschillende verzamelcd's gestaan.
Meer info is te vinden op http://www.eliteforces.nl
Op internet gebruik ik al jaren de naam The Es-Kimo, vandaar dat ik me hier ook met die naam heb geregistreerd, en niet onder de naam Elite Forces.
In het dagelijks leven werk ik als Ontwikkelaar bij PinkRoccade Healthcare in Arnhem. Zoals de naam al zegt is deze unit van PinkRoccade alleen actief in de zorgsector.
Meer info op aanvraag