Ik heb 'm een pb gestuurd met alle info, even extra post hier voor de liefhebbers:
Ik vind de virtualizer erg goed voor z'n geld, ik heb er twee, waarvan er ééntje binnenkort dus weg gaat.
Weinig ruis, veel editmogelijkheden (ook via gratis midi-prg op behringer site) en strak design met veel knoppen en een data-dail (erg handig).
Enige grote nadeel vind ik het opzoeken en instellen van de parameters, altijd het boekje bij de hand.
Daarom heb ik de één voor galm, die al 3 jaar op dezelfde preset staat (nog geen klachten gehad

) en één voor stereo delays, met 4 verschillende tempo variaties, 140, 150, 160 en 180 bpm.
Aangezien het opzoeken van het juiste tempo erg veel tijd kost door het handmatig op het gehoor opzoeken heb ik een Lexicon mpx 100 aangeschaft (was nieuw in de aanbieding

) die door op een tap knop te rammen het betreffende tempo gelijk overneemt, scheelt zeker 10 minuten kloten, en nodigt uit tot meer variëren, vandaar de andere verkoop.
De "galm" virtualizer blijft denk ik nog jaaaaren hier in 't rack staan, op dezelfde preset