Kabel voor zelf maken gebalanceerde snoeren

Nisei

Ouwe rot
Ik heb wat kabel nodig om zelf even een paar gebalanceerde XLR haaks female naar TRS haaks kabels te maken.
1x 1,5m rood en 1x 1,5m zwart. Het zijn maar korte kabels maar ik wil wel lekker degelijke kwaliteit. Welke kan ik daar het beste voor gebruiken en waar haal ik dat? Ik bestel normaalgesproken bijna alles via eBay.com maar dit kan ik niet vinden (ja, van een Australiër maar die vraagt AU$9 verzendkosten plus AU$2.25 voor elke volgende meter). http://r.ebay.com/qoh4N2

Verloop xlr-trs hebben ze ook hier in NL, bij bax bijv.

Ik gebruik Cordial CMK 222 kabel. Degelijke kabel, bij Thomann in verschillende kleuren per meter te koop.

Bedankt voor de tips SunnyS en Otien maar ik heb alle pluggen wel liggen dus ik heb alleen kabel nodig.
Die Cordial ziet er goed uit Flying Panther en is een hele mooie meterprijs.

Is inderdaad in verhouding met sommige andere merken een fractie dikker, volgens de specificatie van Cordial een diameter van 6.4 ± 0.2 mm.

Ik heb er zelf met de Rean en Neutrik connectors die ik gebruikt heb nog geen problemen mee gehad, maar het kan geen kwaad het bij de connectors die je zelf hebt nog even na te meten voor je de kabel bestelt natuurlijk.

Back