het is wel inhoudelijke reactie alleen leven jullie in deze discussie op andere planeten.
waar je nap dom noemt en iemand met te weinig voorstellingsvermogen om een fractie van jouw briljantie te kunnen vatten mis je je iegen grote blinde vlek waar nap kennelijk een streepje op je voor heeft.
en als je nou NOG NIET hebt begrepen dat je hautaine toontje om dergelijke noodremmen schreeuwt dan kan je nog zo geleerd zijn maar wijsheid bezit je dan helaas niet.
dat vind ik dan weer heel erg dom

en dan vragen om het bannen van iemand die zich niet aan je koninklijke voeten werpt, jezus
helaas voor jou is de wereld van muziek niet alleen in absolute termen te vangen. bepaalde aspecten misschien wel en dat is alleen nuttig als je het je wat inzicht oplevert waar je van kan groeien. verder zijn de pogingen leuk, maar iedereen lult zich in een fuik en uiteindelijk blijkt elke nieuwe definitie weer nieuwe vragen op te roepen. als je intelligentie gaat koppelen aan kwaliteit van muziek ( in wat voor contekst dan ook) dan ga je conflict krijgen natuurlijk, wat ook je wens kan zijn

maar reken er iig op. bestaat muziek zonder een luisteraar? volgens mij niet, dus in principe is wat de luisteraar net gegeten heeft zelfs van invloed op de kwaliteit van de muziek want het is van invloed op de luisteraar. ik ben iig zelf erg blij niet meer de behoefte te voelen de wereld van muziek te consolideren in starre belemmerende 'feiten' en dat kan ik iedereen aanbevelen. alles is vergankelijk, zelfs je hardnekkige mening over muziek, mede forumleden en keyboards