Nicky Romero > Just found a way to rip every kick in a song..

best een leuke plugin hoor, maar als je hem goed bekijkt kun je hetzelfde met bazzism.
de meegeleverde punch samples zijn bekende bijv uit vengeance packs.

een bassizm met een lowpass tot 200 en een sampletje voor de punch met een hihpas vanaf 200 en daarop een waveshaper of de camelcrusher bijv voor de dive knob en je hebt precies hetzelfde

best een leuke plugin hoor, maar als je hem goed bekijkt kun je hetzelfde met bazzism.
de meegeleverde punch samples zijn bekende bijv uit vengeance packs.

een bassizm met een lowpass tot 200 en een sampletje voor de punch met een hihpas vanaf 200 en daarop een waveshaper of de camelcrusher bijv voor de dive knob en je hebt precies hetzelfde
ja, maar als ik dan kijk naar bazzism zie ik dat die 30 euro kost met toch een heel pak minder functionaliteit. De romero plugin is 35 euro, dan is voor mij de keus wel snel gemaakt :)

Er zijn meerdere manieren om dit te doen. Mijn ervaring is dat de 180% phase truck het beste werkt. Dit en de andere technieken voor het isoleren van bijv. een kick wordt bij ons tijdens de opleiding volledig in les 2 en 3 uit elkaar getrokken. Kon het niet laten om het laatste niet te vermelden ;)

Die Nicky Romero Kick® plugin is super - eindeloos tweakbaar tot je precies de kick krijgt die je nodig hebt. Als er een deftige brand op had gestaan en 2-3x zo duur was geweest had 'ie in ieders toolbox hier gezeten denk ik, maar omdat er een commerciële "EDM prodjoeser" op staat kijken de meesten niet eens een tweede keer :D

Back