eye candy in de studio

trash

Ouwe rot
Je zit vaak in de studio,nu is het wel eens leuk om de boel wat op te fleuren met non muziekale elementen,maar wat toch inspireert.
Doen jullie dat ook?

Nu heb ik zelf net een lavalamp gekocht,staat erg leuk.

Tevens heb ik daar een vraag over,is het een broodje aap of is het waar dat die dingen ontploffings gevaar met zich mee kunnen brengen?
Op de doos van de lamp staat daar niks over.(geen waarschuwing)

hoe lang blijven we nog doorgaan met die lavalampen discussie??? :D :D

Gewoon, vond het wel lollig, over lava lampen gaan praten bij die chat. :D

Anyway, ik denk dat ik er ook maar eentje ga halen!! :D

Ik werk het liefst in het donker. Dat komt o.a. door mijn vampierbloed (waar komt anders die voorkeur voor jonge maagden vandaan :D ) maar ook omdat ik gewoon een beetje een avondmens ben en in het donker meer inspiratie heb.

Echter, met het licht uit, inlcusief de maan (door de gordijnen dicht te doen), zie ik dus geen fuck. Daarom heb ik achter mijn spulletjes langs een blauwe lichtslang getrokken. Dan heb ik dus 's avonds een mysterieuze blauwe gloed in mijn kamertje en net licht genoeg om mijn spulletjes te kunnen bedienen zonder de sfeer te verzieken....

Ik heb er al jaren 1tje staan naast mijn gear. Ik had eerst een goedkope maar dat is helemaal nix. Op een gegeven moment doet ie het gewoon niet meer en blijft al die meuk bovenin hangen. Later een echte Mathmos gekocht, die doet het erg goed.

Ontploffen? nee dat lijkt me erg sterk. Hij word niet zo heel erg warm en er zit altijd nog een speciale dop op de fles die bij extreme druk eraf zoal springen, maar nogmaals de druk KAN niet hoog worden omdat de temp ook niet zo groot is..

gr
Arv

Heb er ook een maar die geeft alleen maar een vage blauwige gloed, dus niet genoeg licht om bij te werken.
Vond ik gelukkig nog in een ouwe doos een rits van die ouderwetse kerstverlichting (met verschillende kleuren).
Die heb ik zo'n beetje om mn buro heen gedrapeerd, geeft een gezellig effect.
Ben nu ook bezig mn schuine wanden (van het dak) te bekleden met onder andere mn oude picture discs.
Verder hangt er aan de muur (voor mij) een rode tl-balk, en mn sounddesign certificaat.
De muur achter mij wordt binnenkort behangen met behang dat eruit ziet als metalen traanplaat.
Daar zet ik dan een paar gekleurde spotjes op en wat posters of zo ertegen aan.
Zo langzamerhand wordt het wel wat; ik voel me in deze ruimte in ieder geval lekker relaxed.
Binnenkort weer ff een fototje plaatsen in de Crib-thread........

ik heb enkel me genesis poster en een foto van de synthforum meeting ;) vind het licht van me ledjes enzo al leuk en sfeervol maja je ziet niet enorm veel (al geeft die vfx veel licht...)

Kep m'n muur volhangen met flyers en heel veel van dat bobbeltjes-spul ( geluidsdempende platen,decoratief en functioneel tegelijk )....
vond 'n lavalamp erg afgezaagd,daarom heb ik een stroboscoop hangen...

Origineel geplaatst door dione
Kep m'n muur volhangen met flyers en heel veel van dat bobbeltjes-spul ( geluidsdempende platen,decoratief en functioneel tegelijk )....
vond 'n lavalamp erg afgezaagd,daarom heb ik een stroboscoop hangen...

haha:D wordt je daar niet ontzettend scheel van?

Origineel geplaatst door Shivah
haha:D wordt je daar niet ontzettend scheel van?

ik heb 'm natuurlijk niet altijd aanstaan....;)

maar als ik al m'n lichten uitdoe en dan een track draai met de strobo aan en alle lampjes van m'n gear d'r bij.....d'r is geen disco die daaraan kan tippen...:D

ehm ik meot ngo wat shit inlijsten enzo maar heb in me wat me studio wordt

- r2d2 wekkeradio die het niet doet maarja shit is dope
- aantal posters van feesten
- ingelijste vinyl van the message
- gesigneerde rza poster!

dus shit inspireed wel
maar is ook tgelijk slaapkamer dus staat nog wat meer zooi....super nintendo enzo

Origineel geplaatst door dione
ik heb 'm natuurlijk niet altijd aanstaan....;)

maar als ik al m'n lichten uitdoe en dan een track draai met de strobo aan en alle lampjes van m'n gear d'r bij.....d'r is geen disco die daaraan kan tippen...:D

je zou er spontaan een jd800 voor gaan kopen8o)

Ik heb ook een lavalamp (blauw). Essential studio gear!

Mijn kamer bestaat uit: * studio, dubbel bed, 2 Indische lampekapjes, een poster van Kraftwerk, een schedel, een porseleinen Eyes Wide Shut-masker, een boel cd's en platen en is mooi in oker en woestijnzand geschilderd.

Back