triggeren van samples via gitaar

beste GUifster:

lekker onvriendelijke a-relaxde reactie weer. ik heb het niet over je Boss apparaat. alleen over de gitaar naar midi.
ik blaas niet van de toren maar jij voelt dat zo. zit in jouw hoofd. niet in die van mij.
ik heb de Manuel gedownload maar kwam er niet uit...kon niets vinden..geen hoofdstuk over de midi out...beetje lastig zoeken ook in zo'n PDF..toen .zag toen in een filmpje dat het bij arpeggios en polyfoon spel echt raar ging doen..het bleek dus monofoon? klopt dat?...dan is mijn conclusie wel dat het niet deugt voor de topic starter.
dat heeft helemaal niks met expert willen zijn te maken.

je kan ook vriendelijk blijven. dat is leuker voor de sfeer!

beste GUifster:

lekker onvriendelijke a-relaxde reactie weer. ik heb het niet over je Boss apparaat. alleen over de gitaar naar midi.
ik blaas niet van de toren maar jij voelt dat zo. zit in jouw hoofd. niet in die van mij.
ik heb de Manuel gedownload maar kwam er niet uit...kon niets vinden..geen hoofdstuk over de midi out...beetje lastig zoeken ook in zo'n PDF..toen .zag toen in een filmpje dat het bij arpeggios en polyfoon spel echt raar ging doen..het bleek dus monofoon? klopt dat?...dan is mijn conclusie wel dat het niet deugt voor de topic starter.
dat heeft helemaal niks met expert willen zijn te maken.

je kan ook vriendelijk blijven. dat is leuker voor de sfeer!

je vat het veel te persoonlijk op. Mij boeit het verder totaal niet namelijk. En tot nu toe ben ik niet in gegaan op alle andere opmerkingen die je hebt gedaan, dus ik denk dat je je echt druk maakt om niets. Ik maak me in ieder geval niet druk, en ik vind mijn eigen reacties vriendelijk genoeg :okdan:

reageer dan niet persoonlijk als je niet persoonlijk wilt overkomen! :mexico:

volgens mij begon dit topic over: ik wil heel snel samples kunnen triggeren. via gitaar.....
nu ineens is dat idee verdwenen en gaat het over : ik wil samples strummen.

nogal chaotisch natuurlijk...al bedoelt de topic-meneer misschien hetzelfde...

http://www.soundonsound.com/sos/may14/articles/midi-guitar.htm

Mischien heb je hier helemaal niks aan.. :o:
Maar voor dat ik hier even kwam rondneuzen zat ik dit stuk snel door te lezen.
Nu heb ik t eerlijk gezegd ook niet heel goed doorgelezen, maar mischien hier een sampler achter hangen? En dan dit ding midi note numbers doorlaten geven?:?:?
Denk dat je samples dan wel groot bereik op keyboard moet geven zonder keytrack? Omdat ik beetje twijfel hoe presies zoiets is... :?

Nogmaals ik heb geen idee.... maar zag jou topic en zat dus even terug te denken en toen spookte dit idee door mn hoofd. Vandaar de mischien totaal nutteloos comment. :engel: En dat het helemaal niet mogelijk is met dit stukje software.

Iedergeval succes met uw zoektocht!

Edit: volgens mij zit het met de tracking ook wel vrij ok... https://www.youtube.com/watch?v=xO5eYt8EBOM
Ik denk dat ik mn roestige snaren maar eens ga vervangen:P

Laatst gewijzigd:
Back