Zaphyd - Phaselinear

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Een simpele patch uit de Pro 2 wordt langzaam gedoopt in een zee van Timeline en Big sky. Langzaam wordt het filter van de Big Sky open gezet, komt er een sub oscillator bij en draaien we nog even langzaam aan het filter van de Pro 2.

non de ju hee wat klinkt zo strymon toch onwerkelijk ruimtelijke !

500 piek ps waard?

klinkt wel lekker idd ..

ik vraag mij wel af of je ook zulke ruimtelijke sounds ook niet met een andere synth en efx kan maken.. dit is allemaal nieuw.. maar moet ook mogelijk zijn met wat oudere spullen. of pluginns

Met mn eh cathedral lukt t ook, vanavond ff lopen pielen in combi met een nord l2. En een organ performance patch.

Maar nooit zo schoon als zon strymon..

Laats wel een nieuwe lexicon fx gehoord bij een concert, man man man die klinken nog mooier echt onwerkelijk vet :)

Mooi ja :okdan:

Ben niet zo bekend met die Strymon spullen maar wel mooie dingen mee gehoord, misschien toch ook maar es wat proberen :D
Volgens mij ook een beetje bedoeld als gitaar spul toch?

Zelf vind ik de DEP5 nog steeds erg lekker klinken.. beetje wollig maar met die modulated verbs is het wel smullen geblazen..
Paar maandjes terug nog een perfect werkende gescoord voor 75 euro op MP :) (m'n andere had toch wat kuren helaas)

Had er ooit dit dingetje mee opgenomen, samen met 'n SCI multitrak en wat drums... erg lekkere galm staartjes toch wel :engel:

Zeker aan te raden dat spul! Over het algemeen voor gitaar maar zelfs op de website demonstreren ze ook met synths. Werkt perfect met line levels. Pianet er doorheen is ook geweldig!
Er zijn zat effecten waar je vast soortgelijke sounds uit kan halen maar dit is wel topspul hoor. Oneindige reverbs zonder oversturing, prachtig! Axe fx van fractal audio is ook een aanrader en van hetzelfde niveau. Heb je wel de mogelijkheid om meerdere effecten te stapelen. Dat kan met de strymons weer niet.

Back