Favoriete Dance-Tempel ?

Favoriete Dance-Tempel ?

• Westergasfabriek

Stemmen: 7 25,0%
  • Now & Wow

Stemmen: 2 7,1%
  • Heineken Music Hall

Stemmen: 2 7,1%
  • Melkweg

Stemmen: 0 0,0%
  • Nighttown

Stemmen: 1 3,6%
  • Tivoli

• Effenaar

• Paradiso

Stemmen: 5 17,9%
  • Anders namelijk...

Stemmen: 11 39,3%

• Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquete gesloten .

CraZ

..
Wat is volgens jou de beste, mooiste, leukste locatie voor een 'dance' event.

Hmmm.. ik ga voor de kraakpandjes. Blijft voor mij toch nog wel het leukste.

ik vind eigenlijk de paradiso voor alle soorten events het fijnst.

paradiso, en dan vooral de bovenzaal..maar bij "dance-event" krijg ik al een rare smaak in mijn mond..wat is dat precies?

Olaf

Club X in Belgie !!!!

Ik ben al 5 jaar een bezoeker geweest totdat hij dicht moest (van de gemeente). Als het goed is zou het dit jaar weer open gaan :)

clubx.gif

Laatst gewijzigd:
Vroeger:

MULTIGROOVE AT ELEMENTENSTRAAT

Nu:

Paradiso, HHM of de Bravo tent op Lowlands >:|

Greetz,

Yawgmoth

Dance event

Dance event

Olaf: ben het met je eens hoor.. het klinkt heel naar..

... ik wist zo snel even geen andere verzamelnaam voor fijne techno-feestjes en al dat andere moois.

fijne techno feestjes! aha....tja..daarbij houd ik toch een soort underground gevoel..kraakpanden, boten, oud gestapo-gevangenissen (daar heb ik ooit nog eens gedraaid, van de cellen hadden ze darkrooms gemaakt hahaa!)

de bovenzaal van paradiso is vooral mooi vanwege zijn hoge plafond en superinstallatie....lekker relaxed enzo..weer minder geschikt voor een technosfeer vinnik

Olaf

Origineel geplaatst door omiel
Hmmm.. ik ga voor de kraakpandjes. Blijft voor mij toch nog wel het leukste.
Tja...valt toch altijd een beetje tegen, vind ik; Iedereen staat er slechts in het licht van een stroboscoop een beetje vaag te dansen en te wachten tot de politie er een eind aan komt maken....
Nee, geef mij dan maar een dance-avondje paradiso; Kost wat meer, maar is minstens zo leuk.

Origineel geplaatst door Oxy-Yan

Tja...valt toch altijd een beetje tegen, vind ik; Iedereen staat er slechts in het licht van een stroboscoop een beetje vaag te dansen en te wachten tot de politie er een eind aan komt maken....

Daar zit wel wat in. Maar ieder het zijne. Eigenlijk zit ik het liefst in de zomer tot diep in de nacht op een terras met een grote pot belgisch bier voor mijn snufferd.

Origineel geplaatst door DJ41
Club X in Belgie !!!!

Ik ben al 5 jaar een bezoeker geweest totdat hij dicht moest (van de gemeente). Als het goed is zou het dit jaar weer open gaan :)

clubx.gif

Hehe, ook een Club X fanaat... :) Dat was nog eens een keet!!

Ik zit nu veel in Illusion in Lier(België)... Is er al iemand van jullie hier geweest...

Echt de moeite waard... ;)

Club X is echt een gare tent vind ik, naar volk ook.

Illusion in België is gewoon de stampplek bij uitstek....niet voor iedere week maar voor af en toe echt zwaar vet!!!

2 kleine zaaltjes 1 best flink stampen vaak retro party's 1 rustiger en commercieler maar toch apart......en mooie vrouwen.gheghe.....

Woohooo gebaude 9 in Keulen!!!

halle.jpg

(daar staan we ergens tussen --> ff goed kijken...)

Wapperende broekspijpen en duitse halve liters, wat wil je nog meer? 8>

......gewoon een busje vol met techniek onder het viaduct van de A44 en stampen maar!!!

nee hoor, maar volgens mij ligt het gewoon aan de dj en de mensen die komen. Dus de tent maakt me verder niet veel uit.

J-Run

Voor mij Paradiso...'kwam er ooit voor het eerst met een optreden van Herman Brood.....het heeft gewoon iets speciaals...het gebouw zelf is ook erg mooi...en het ligt op een perfecte lokatie...(niet zo ver van mijn huis :p)

Verder zijn de discotheken op Ibiza allemaal één voor één toppie...(Privilege, Eden, Es Paradis etc.) ik heb nog nooit zoveel moois en extravagants bijelkaar gezien :)

Back