• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Defecte C 64

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Ik heb een defecte C 64.Wil iemand nog een z,n SID chip hebben voor kleine vergoeding ;)
Moet je mij wel zeggen waar die/ze in de binnnen kant zit/zitten.

(+5 behulpzaam)

http://home.iprimus.com.au/king_willy/kw64/chips.html

Hier even kijken - en dan bij "MOS Sound Interface Device (SID)". Het kan dat je het 'nieuwe' model hebt. Anyway, je zou 'm er zo uit kunnen wippen als 't nodig is (volgens m'n broer dan, die bij ons de oude C64 aan 't zoeken is en een HardSID-kaart wel ziet zitten :P.)

Ik zal morgen anders even kijken in de kast.Misschien is er anders een liefhebber voor de hele C 64 die wel op start maar geen letters boven in beeld geeft.Incl PSU en org manual evt 5 1/4 disk drive incl PSU en data kabel.Voor een paar euro ex porto ;) Nu toch over Commodore gesproken wat was eerder C 16 ->C 128->C 64 ?

Oke dan dat wist ik niet zitten in een C 16 ook SID,S ? C 16 vind ik er mooi *D ;)

De juiste volgorde is:

VIC 20 (1981) - C64 (1982) - C16 en C4+ (1984) - C128 (1985)

en Amiga heeft er geen fuck mee te maken ;) dat is een hele andere generatie synth...uh computer. 16 bit Motoralla 680000000000....

Ik heb zon c16 eens gezien en wat ik weet is hij uiterlijk meer verwant aan een Casio en dat hij beperkter is in geheugen....
Dacht gewoon 16 Kb ram...ipv 64Kb. This mijns inziens dus een goekopere versie. En is inderdaad jonger dan de C=64.:L

De SID is onder voorbehoud verkocht :biertje: Hij gaat naar Belgie.Iemand anders nog C 64 parts nodig ? :mexico:

En wat vind ik:)

Attachments

• dsc02086.jpg
    dsc02086.jpg
    70,8 KB · Bekeken: 63
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back