De moeder vocal zegt: "You should always try to be the most beatiful as you can be", komt zeker uit een film, maar absoluut geen idee de welke... Gevonden sample. Als iemand het weet, let me know.
De kleine zegt: "Look mummy, there are no planes out in the sky" ofzoiets (da's het beste dat ik ervan kan maken), komt uit de film 'The Wall' (Pink Floyd)
Die samples zijn zwaar gecleaned en geprocessed oa lfo op filter, delay,...
Analoge lead in tweede deel, de gefilterde, pompende ruis in de achtergrond, tremoloklank in de intro en die weirde aritmische sound in deel één is Kawai k5000s. Geschifte, weirde bak waar je echt bijna elke klank uit kan toveren.
In de intro zit de Emu Morpheus, schitterende bak voor atmosferische landschappen (zwaar onderschat)
Iele accent klankje in intro komt uit de Pro52. Er zit ook nog een Mellotron-vst fluit ergens in.
Verder nog wat samples van cd oa de cypress-hill achtige loop en het hoge loopje dat erbijkomt in het begin van deel 2.
De microwave xt zorgt voor het kitscherige melodietje in de break en de bassline is gesampled uit de minimoog patch van een kurzweil die ik ni meer heb.
Orgel is combo Reaktor en Emu E-synth romsample.
Drums dus voorlopig GM soundblaster.
Thanks voor de comments