Vibrate synth?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey Jeff, het ligt er natuurlijk helemaal aan welke synth je gebruikt om op jouw vraag een nuttig antwoord op te kunnen geven. Zoiezo heb je een een flinke portie reverb nodig :)
en volgens mij een pitch lfo die super snel gaat (in de audio range) ...

Ik gebruik voor dat soort geluidjes ook een lfo die heel snel gaat. Vervolgens de pitch van één van de osc's moduleren. Verder misschien wat fm erbij. De nordlead is daar wel geschikt voor maar het kan met iedere synth.

478962_original.jpg

Snelle LFO met de LFO rate gekoppeld aan de keytracking, dus hogere noot = snellere LFO.

1 oscillatortje met een dun pulsje als basis.

Maar serieus, ga een workshop doen, genoeg hardstyleproducers die het aanbieden. Je vraagt nu alleen maar en geeft niks terug.

DhrgJk9.jpg

Daar is dit forum voor?

Klopt, en je hebt ook al verschillende antwoorden gekregen maar volgens mij wil je een preset zodat je zelf niks hoeft te doen. En volgens mij zijn de mods er ook niet zo blij mee:

edit: Kijk naar Yoozer zijn uitleg.

Bericht door een moderator:
het is nu wel even klaar dacht ik zo. dit was de laatste 'hoe maak ik deze lead' draad die je hebt aangemaakt ok?

Bericht door een moderator:
Onder verwijzing naar de medeling van Fjoesz van oktober (https://www.synthforum.nl/forums/show...90#post1763990), gaat het draadje dicht. Je hebt na zijn verzoek nog vier keer de vraag gesteld "Hoe maak ik deze...?". Kennelijk heb je het signaal niet opgepakt, of het was niet duidelijk genoeg. Een forum is een medium met tweerichtingsverkeer en voor hulp bij het namaken van andermans werk zijn genoeg andere bronnen waaruit je kunt putten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back