Origineel geplaatst door cyan_circle
niks persoonlijks, maar een 7 is echt veel te veel.
de gesequencete strings lopen uit de maat, onderlinge volumes zijn niet op elkaar afgestemd en er zit nauwelijks laag in de kick.
verder staat de tracks constant op 0 dB of hoger te loeien... iets te veel gecompressed lijkt me.
afgezien van de technische aspecten en mixage durf ik er weinig over te zeggen, aangezien ik geen tranceliefhebber ben. maar er zit niet echt vaart in zoals in het gros aan trancenummers wel zit. de akkoordprogressie is zelfs door de oude grieken al als onorigineel afgedaan, maar dat treft jou geen blaam aangezien het een remix/cover is.
sorry dat ik zo negatief ben, maar als je dit als eindproduct gaat vergelijken met de professionele en semiprofessionele tracks die hier op het forum langskomen is het natuurlijk ver onder de maat.
als beginnerstrack is het een redelijk goede denk ik... het is voor jezelf een van die stappen in het proces waar je later nog met weemoed (en afgrijzen) naar terugdenkt. de eerste twee jaar van electronische muziekproductie maak je toch alleen maar bagger, dat heeft iedereen. dat wil niet zeggen dat je ermee moet stoppen, het is alleen een leerproces.
maar als ik die tracks moet gaan vergelijken met andere tracks die ik hier hoor langskomen dan is een 7 veel te optimistisch en misschien zelfs wel te hoopgevend.