Camping keyboard op batterijen: wat is de beste?

Laandodeman

Symfomaan
Wat is een goed keyboardje, dat met batterijen werkt en speakertjes heeft, om op de camping bij de BBQ, toch wat muziek te kunnen maken? Er moet minstens een redelijk piano soundje inzitten. En moet op marktplaats vond onder de 100 euro te verkrijgen zijn.

Casio is geen taboe :D:D

Ik zie nu al op tegen mijn vakantie omdat ik dan mijn Korg Kronos drie weken moet missen. :D

Casio wk-7500 is daar goed geschikt voor. Heb ik een tijdje gehad voor een soortgelijke motivatie. Heeft ook nog een 76 toetsen klavier met voor een keyboard goede en acceptabele geluiden. Maar die krijg je niet voor 100 euro.

Yamaha DJX (versie 1 of 2).
• Hebben speakers
• Kunnen op batterijen
• Prijs is rond de 100,-

Plus:
• Built in realtime and step sequencer
• 6 second sampler.

Ik denk dat bijna alle Casio CTK keyboards perfect zijn. Ik heb er eentje voor 45 euro gekocht inclusief complete keyboardcursus. Speakers, batterijen, meerdere sounds waarbij je wat editmogelijkheden hebt en er zitten zelfs effecten op. Ik weet nu even niet welk model maar dat kan ik doorgeven bij thuiskomst.

Sja, een keyboard om het gemis van je Kronos te verzachten...
Zelf heb ik een aantal goeie apps op de iPad. Maar ik weet niet of je een iPad hebt.
Midikeyboardje met USB erop, klaar!!

<100 Euro is dat overigens niet. :(

Oh, werkt de KORG KROSS niet op batterijen? Koptelefoon erin, hop!!

Op de paar natuurcampings waar ik ooit ben geweest, was ik blij van de herrie verlost te zijn... :-P

De ipad is inderdaad gewoon een perfecte optie, lijkt me. Maar als je echte toetsen wilt hebben zijn bovengenoemde opties best te doen.

Ik kan me voorstellen dat je 3 weken in een camping niet gauw boeiend zou vinden dus een speelgoed is altijd handeg :) Succes!

Misschien deze Casio DM100 van forumlid phochos, voor 50 euro?

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=139783&page=25

http://www.matrixsynth.com/2007/08/casio-dm-100.html

5263_1.JPG

Inderdaad die bij voorbeeld
Of een roland e16
Zoiets

JE kan ook niet op vakantie gaan....koop je voor dat geld iets anders leuks.

Ik neem op vakantie altijd mijn melodica mee. Voor vijf tientjes heb je er misschien al een.

ik hoop niet dat mijn tentje in de buurt van de jouwe staat.....

:peukie:

wat wil je eigenlijk ermee doen inderdaad, met dat keyboard op vakantie. vette synth effecten of blowing in the wind ondersteunen ?

Back