technomarcel
Ingeburgerd
Al wel wat ouder maar hier zijn een hoop tips en tricks te vinden https://groups.yahoo.com/neo/groups/yamahasu700supportgroup/info
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

1 ding snap ik niet. Je knipt dan toch eigenlijk samples.. Je sliced dan toch gewoon samples in losse stukjes via die truuk.. heb je ze daarna dan evengoed nog in de juiste volgorde onder 1 pad zitten dan? Voor zover ik em ken gaat dat niet werken.
Zelf vond ik het wel jammer dat je samples niet chromatisch kunt bespelen.. ff oldskool met 'n stabje kloten bv..
't Was wel weer mogelijk de pitch aan 'n CC toe te wijzen en dat op te nemen (via een keynumber to CC convert iets binnen een DAW) maar dat moet dan weer via externe troep... maar goed 't is een phrase sampler natuurlijk

) om niet te laat te zijn en een stukkie uit de volgende maat mee te nemen..
) maar dan zit je wel vast aan de vaste mididata en kun je niet echt een ander pattern selecteren..
Ga eens kijken of ik dat kan bewerkstelligen.. thanx..

een Elektron AR heeft daar duidelijk veel meer moeite met het meteen in sync starten..
Verbeteren is de vraag want ik heb ze niet goed getest van te voren maar gelijk open gemaakt en schoongemaakt.
Hoeveel knoppen deden moeilijk? Nu zijn het er nog 2 die niet helemaal doen wat behoren te doen, één daarvan was vooraf al moeilijk aan het doen (3e van links, dus 1e grijze geloof ik)
De jog dial was me ook al opgevallen dat die vervelend reageerde en die werkt nu prima.
Binnenkort nog maar eens een extra keertje schoonmaken. Gewoon met videospray/koppencleaner en dan tig keer heen en weer draaien![]()

.