PabloDeMode
Spank!
Okay, ik geef toe. Love it or leave it!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar technisch gezien top en goed dat je weer bezig bent
Vind het qua productie lekker hoor.. dat sfeertje van synthjes in de background hangt er lekker spacey bij
@ Technisch/ MOD team... kan het zijn dat de SC link er steeds uitklapt? (niet goed afspeelt)
|
Bericht door een moderator:
|
|
|

Ik ben helemaal fan van die vieze bassample in het begin.
die mag wel terugkomen verderop.
Daarna wordt het me wat gewoontjes en te dichtgesmeerd met geluidjes.
Jammer want die eerste 30 seconde kreeg ik er echt zin in.
Hou dat vast!
Ja, leuk muziekje! Het is dat ik nooit dans, anders zou ik het bij deze doen... :-)
Misschien een radio edit?
Ik vind je andere muziek style veel toffer dan deze. Ik hoor hier al genoeg houz
Voor Eurovision liefhebbers is het helaas wat tam en is de ontbrekende zang ook een probleem. Ik kan je adviseren om er een gevoelige tekst overheen te gooien die na 20 seconden overgaat in een euforisch galmend refrein, en dat dan enkele malen herhalen met sfeerverhogende modulaties. Over een vette lichtshow en opvallende outfit hebben we het later nog weleens.
Mijn stem heb je en dat is alvast een garantie voor plek 4.![]()
No offense, maar hebben we daar na twee jaar inmiddels geen overdosis van gehad? In je verdere plannen heb ik veel vertrouwen! Alleen besef ik ineens dat ik niet kan meestemmen als je voor Nederland meedoet.(niet schrikken) straks lang haar en baard (geen pruik!).