Nieuwe track

Hee Wesley, das weer een complete andere style zeg als die vrolijke caribian house.
Ja, ik moet zeggen dat ik de geluiden enzo wel goed vindt, maar toch vindt ik het niet zo spannend meer na een tijdje.
Ik denk dat je heel wat postitieve reacties gaat krijgen, maar meestal wijk ik daar dan wat van af. (als ik al reageer :) ).
Het is zeker geen slecht nummer, maar toch niet helemaal mijn ding. Ben niet zo'n chemical beats fan.
Maar het zal wel lekker knallen in de disco :D

wel grappig melodietje, maar het duurt allemaal wel 5 minuten te lang. dezelfde breaks gekopieerde stukken hou je niet zo lang vol.

leuke Ohmforce preset trouwens :D ;)

Vind hem zeker wel lekker maar zou er iets van een scratch inmikken ofzo of een lekkere scheurende monosynthlijn of doe eens gek en beide ! :biertje:

-
Beats ok,alleen wat statisch gemixed ietsjes iel,kan ook de mp3 zijn.
Verder wat voorgaande berichten al zeggen het gaat maar door en door,persoonlijk vind ik de ohmforce delay een beetje afgezaagd.
Beetje meer uitwerken,het klinkt nu als een rauwe schets....

misschien moet er nog een schepje bovenop in de beats...
geluiden zijn wel dope maar ik mis nog wat extra percussie of variatieklappen enzo.

of misschien moet in plaats van de chemical meer richting de foute glamrocklectroclashpunk kant op! :eureka:

:erm:

ik verwacht telkens na een break nu gaat ie komen hij komt hij komt en dan komt de beat trug en dan is het weer te braaf , ik wil een bassline die lekker laag gaat pompen met de drums . mischien is de hoge bassline wel te iel

Origineel geplaatst door sander
Hee Wesley, das weer een complete andere style zeg als die vrolijke caribian house.
Ja, ik moet zeggen dat ik de geluiden enzo wel goed vindt, maar toch vindt ik het niet zo spannend meer na een tijdje.
Ik denk dat je heel wat postitieve reacties gaat krijgen, maar meestal wijk ik daar dan wat van af. (als ik al reageer :) ).
Het is zeker geen slecht nummer, maar toch niet helemaal mijn ding. Ben niet zo'n chemical beats fan.
Maar het zal wel lekker knallen in de disco :D

Dit is meer de style waar uit ons dak opgaan, maar caribian style is ook leuk om te doen.

Ooit..... zullen we een keer een nummer maken wat wel jouw ding is ..ooit ;)

Origineel geplaatst door 6 trak
het rocked maar gaat idd wel te lang op dezelfde voet door... verder wel lekker...8)

Is dat juist niet de "drive" dat het melodietje lang doorgaat ?!?

Na weekendje jammen word je toch :z , en ben je niet erg objectief meer.

FF laten liggen en dan maar weer luisteren

Origineel geplaatst door Dobre
misschien moet er nog een schepje bovenop in de beats...
geluiden zijn wel dope maar ik mis nog wat extra percussie of variatieklappen enzo.

of misschien moet in plaats van de chemical meer richting de foute glamrocklectroclashpunk kant op! :eureka:

:erm:

Klopt, de beats gaan we nog aan werken. :eureka:, glamrocklectroclashpunk dat is misschien wel een idee ja.

Interessant om een keertje te :dj: :dj: als het wat meer uitgewerkt is?

Origineel geplaatst door Kevin
Vind hem zeker wel lekker maar zou er iets van een scratch inmikken ofzo of een lekkere scheurende monosynthlijn of doe eens gek en beide ! :biertje:

}:| We gaan zeker nog wel een keer gek doen op dit nummer }:|

Origineel geplaatst door boestaman
Klopt, de beats gaan we nog aan werken. :eureka:, glamrocklectroclashpunk dat is misschien wel een idee ja.

Interessant om een keertje te :dj: :dj: als het wat meer uitgewerkt is?

jazeg, het is niet altijd feest he?

:D

Origineel geplaatst door mischa
ik verwacht telkens na een break nu gaat ie komen hij komt hij komt en dan komt de beat trug en dan is het weer te braaf , ik wil een bassline die lekker laag gaat pompen met de drums . mischien is de hoge bassline wel te iel

Misschien heb je wel gelijk wat laag betreft.

We hebben een klein laag probleempje in onze ruimte, wat erg :kont: is.

Eerst ff op verschillende referenties luisteren

Back