Prophet op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

murphf

Stamgast
Staat in verkeerde rubriek 'keyboards' .

Een grappenmaker? De synth is wel gefotografeerd tegen dezelfde achtergrond als zijn andere spullen, waaronder een Nederlandstalige DVD. Kennelijk heeft of had ie er in ieder geval wel een en staat of stond ie in Nederland. Dus?...:stupid

http://link.marktplaats.nl/m936328735

Voila, heb meteen een leuk bod gedaan

Die gast die 300 bood baalt nu. Ik heb vorig jaar een keer een fonkelnieuwe Arp 2600 op deze manier zien gaan. Verkoper had geen idee. Eerst een paar voorzichtige biedingen van linkmiechels, maar binnen no time opgeboden naar de straatprijs.

Edit: Uhm, liquidtrust. Je hebt driehonderdduizend euro geboden. Are you sure? Ik heb er ook wel eentje voor je hoor, twee-en-een-halve ton en hij is van jou.

Niet zo netjes om de veiling te frustreren met zulke hoge onzin biedingen.

Ik ging uit van een eerlijke vergissing. Neem aan dat hij 3000 wil bieden en "3000.00" heeft ingevuld, en markplaats dom is met de decimale komma.

Dat zou kunnen. in ieder geval, kan me voorstellen dat de verkoper er weinig meer van begrijpt, gezien zijn / haar taalgebruik en andere advertenties ook.

Raar verhaal...Het lijken inderdaad eigen foto's te zijn. Maar de inhoud en vorm van de tekst doen wel heel erg denken aan een grappenmaker die te hard zijn best doet.

3 miljoen bieden, ja zo komen wel tot zaken doen hoor.. :?
Of weten die bieders al dat het een bullshit ad is?

Afgaand op de begeleidende tekst is de verkoper of R-onlectisch of een grappenmaker.

Lijkt me sterk dat ik 300000 euro heb.

Ha hij is alweer weg.

opgelet, troje paard synth,zit houtworm in de case, je zet hem in je studio en volgende dag..,al het hout weg van je memorymoog,minimoog,syntex etc. ik heb het voorgehad

opgelet, troje paard synth,zit houtworm in de case, je zet hem in je studio en volgende dag..,al het hout weg van je memorymoog,minimoog,syntex etc. ik heb het voorgehad

weet niet wat jij die houtwormen aan krachtvoer geeft, maar zo snel gaat dat echt niet :D
soort turbowormen zeker...
op zich is houtworm goed te behandelen, en bij een beetje fatsoenlijk hout echt niet zo besmettelijk al gesuggereerd.
maar goed, altijd handig op te letten, heb het ooit in een harmonium gehad, behandeld en nu al 35 jaar geen enkel probleem..
vaker gaan ze ook gewoon dood , afhankelijk van plek/ warmte/ verzorging
als er vers zaagsel onder ligt dan zijn ze nog actief.

Vandaar dat Egres ernstig op zoek is naar aluminium zijkantjes :D

Maar beter houtworm dan een instrument inclusief wandluis in huis halen.. daar kan je echt behoorlijk ziek van worden..

:koffie:

heb wel eens wormen in het vilt gehad, leve bayern spuitbussen...!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back