Nisei
Ouwe rot
Een kennis van me zit in een Schotse band en vond een oude Yamaha QY700 floppy disk met daarop meerdere tracks. 1 nummer is onbekend en nooit gereleased en de band is benieuwd naar het nummer want ze herinneren het zich niet meer (20 jaar geleden).
Wel kon ze me vertellen wat de setup toen was dus ik zoek naar iemand die heel misschien de volgende hardware heeft staan. Het werkt uiteraard alleen als iemand exact deze combinatie heeft staan en niet maar 1 of 2 apparaten. De patches die op de bass station zijn gebruikt blijft natuurlijk een probleem en ik zal nog even vragen of de samples van de S2000 ook op de floppy staan.
Het gaat om de volgende setup:
Yamaha QY700
Roland R5
Akai S2000
Novation Bass Station
Wel kon ze me vertellen wat de setup toen was dus ik zoek naar iemand die heel misschien de volgende hardware heeft staan. Het werkt uiteraard alleen als iemand exact deze combinatie heeft staan en niet maar 1 of 2 apparaten. De patches die op de bass station zijn gebruikt blijft natuurlijk een probleem en ik zal nog even vragen of de samples van de S2000 ook op de floppy staan.
Het gaat om de volgende setup:
Yamaha QY700
Roland R5
Akai S2000
Novation Bass Station