Arp patch book

Te gekke link!

Ik heb dan wel geen arp, maar de voorbeelden zijn natuurlijk ook voor andere synths geschikt! ;)

:biertje:

Arp Axxe patch book

Arp Axxe patch book

Er schijnt ook een patchbook voor de Arp Axxe te zijn.
Heeft iemand die toevallig ?

ik heb vorige week een patchboek voor de arp2600 gekocht, heel mooi, maar da's geen axxe natuurlijk.

Heb ik al sinds ik die Arp 2600 van mij begin jaren 80 kocht.
Is echt heel bruikbaar Leo. Ik heb alle documentatie nog die er origineel bijzat trouwens. Inclusief Service Manual (met schema's), Tutorial, Patch book en de hele mikmak. Ja, dat was nog een service en mocht ook wel gezien de prijs van het apparaat toen (12000 gulden jaren 70).
Je zult van de ene verbazing in de andere vallen als je dat originele patchbook van de 2600 daadwerkelijk eens uit gaat proberen. Een van de allermooiste synths uit de geschiedenis van de mensheid.

het wachten is nog op de arp in optima forma, maar ik ben al enorm nieuwsgierig geworden na het doorbladeren van het patchbook. ik vind het leuk originele manuals te vinden bij mijn synths, daar was ik naar op zoek, maar dit patchbook was een heel fijne verrassing.

ik heb vorige week een patchboek voor de arp2600 gekocht, heel mooi, maar da's geen axxe natuurlijk.

origineel? ,ik zoek al 2 jaar op ebay nog nooit 1 los te koop gezien.

tja, origineel. ik was de enige bieder geloof ik ook nog. verzendkosten waren hoger dan de aanschafprijs. misschien dat ie in een rare categorie stond.
was op ebay.com

Back