jaimiefanatic
Jaimie Fanatic
OK boys and Girls,
Groove Fanatics is zoals jullie weten het labeltje dat ik heb opgezet om voornamelijk mijzelf als producer en dj te positioneren.. GF001 is door Judge Jules op BBC gezet "tried en tested" .. GF002 wordt een release met Laidback Luke remix.. en GF003 is half klaar, nu alleen nog kijken of mijn held dobre
een remix ervan wilt maken.
Nu wil ik ook een labeltje op zetten puur voor inkomsten derving, dus lekker commercieel maar het moet wel GOED zijn.. het liefst ga ik richting de disco en soul house. Ik zal zelf niet releasen op dit label omdat het mijn ding niet is om die muziek te maken. Er zijn vast anderen die dat wel heel goed kunnen.
Bij deze dus de vraag; heb je een paar goeie demos die ik zou kunnen releasen eventueel? stuur ze dan naar
Groove Fanatics
Dennepijlstaart 4
3061 WR Rotterdam
of zet ze hier als mp3 neer!
Ik hoor je!
groeten
Jaimie
Groove Fanatics is zoals jullie weten het labeltje dat ik heb opgezet om voornamelijk mijzelf als producer en dj te positioneren.. GF001 is door Judge Jules op BBC gezet "tried en tested" .. GF002 wordt een release met Laidback Luke remix.. en GF003 is half klaar, nu alleen nog kijken of mijn held dobre
een remix ervan wilt maken.Nu wil ik ook een labeltje op zetten puur voor inkomsten derving, dus lekker commercieel maar het moet wel GOED zijn.. het liefst ga ik richting de disco en soul house. Ik zal zelf niet releasen op dit label omdat het mijn ding niet is om die muziek te maken. Er zijn vast anderen die dat wel heel goed kunnen.
Bij deze dus de vraag; heb je een paar goeie demos die ik zou kunnen releasen eventueel? stuur ze dan naar
Groove Fanatics
Dennepijlstaart 4
3061 WR Rotterdam
of zet ze hier als mp3 neer!
Ik hoor je!
groeten
Jaimie