Groove Fanatics sublabel zoekt producers

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
OK boys and Girls,

Groove Fanatics is zoals jullie weten het labeltje dat ik heb opgezet om voornamelijk mijzelf als producer en dj te positioneren.. GF001 is door Judge Jules op BBC gezet "tried en tested" .. GF002 wordt een release met Laidback Luke remix.. en GF003 is half klaar, nu alleen nog kijken of mijn held dobre ;) een remix ervan wilt maken.

Nu wil ik ook een labeltje op zetten puur voor inkomsten derving, dus lekker commercieel maar het moet wel GOED zijn.. het liefst ga ik richting de disco en soul house. Ik zal zelf niet releasen op dit label omdat het mijn ding niet is om die muziek te maken. Er zijn vast anderen die dat wel heel goed kunnen.

Bij deze dus de vraag; heb je een paar goeie demos die ik zou kunnen releasen eventueel? stuur ze dan naar

Groove Fanatics
Dennepijlstaart 4
3061 WR Rotterdam

of zet ze hier als mp3 neer!

Ik hoor je!
groeten

Jaimie

Re: Groove Fanatics sublabel zoekt producers

Origineel geplaatst door jaimiefanatic

Nu wil ik ook een labeltje op zetten puur voor inkomsten derving, dus lekker commercieel maar het moet wel GOED zijn.. het liefst ga ik richting de disco en soul house. Ik zal

Bedoel je niet inkomsten Werving? Derving lijkt me geen goede basis om een label op te bouwen ;)

Het moet commercieel EN goed zijn, nou veel succes, dat is precies waar tegenwoordig alle labels naar opzoek zijn. Ik ben bang dat ik je niet kan helpen iig;)

er zijn toch 2 manieren voor inkomstenWerving.

1. een commerciele hit scoren..
2. vele sublabels met ieder hun genre: hardhouse, soul, techno etc. dus veel uit (laten) brengen......

of zie ik dit verkeerd?

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
met commercieel denk ik niet aan een top 40 hit
maar aan een pakkend leuke track..

Oftewel, gewoon zoiets wat LL draait? Dat vind ik ook wel commercieele huis namelijk. :)

aha, die definitie van commercieel. een plaat die iedereen kent/zal kennen (mainstream dus)......
maakt het in feite niet uit welke style het is?? of moet het toch meer richting LL gaan?

Origineel geplaatst door Croaton
aha, die definitie van commercieel. een plaat die iedereen kent/zal kennen (mainstream dus)......
maakt het in feite niet uit welke style het is?? of moet het toch meer richting LL gaan?

het mag elke stijl zijn als het maar leuk en lekker klinkt

mans :)

publs Id&t ??

anders heb ik een probleem

gr mis

is niet erg , de partijen moeten het alleen wel weten niet dat ik l8tr eens eens problemen krijgt

Origineel geplaatst door mischa
is niet erg , de partijen moeten het alleen wel weten niet dat ik l8tr eens eens problemen krijgt

bizar he dat we gewoon muziek willen maken en dat muziek vrede zou moeten brengen maar dat door hier niet correct mee om te gaan (en het heeft allemaal met financien te maken) dat dan muziek juist voor onvrede zorgt?

stuur eerst maar eens wat tracks. Ik overleg het met Strengholt. Maar heeft IDt dan per definitie gezegd dat alle artiesten die op andere labels releasen ook onder hun publishing valt? Is het niet alleen voor hun eigen labels???

Back