Cs-30

Re: Cs-30

Origineel geplaatst door justin
-Cs-30 in zeer goede staat, 800euro niet duur toch.

Voor die prijs kocht je voor het Euro-tijdperk nog wel eens een CS60!!! ;) Wat mij betreft een "1 euro=1 gulden-prijs".
Voor dat geld koop je liever een echte klassieker: Moog/ARP/SCI etc.

Heus een leuke bak die CS30 :D

Nou , ik vind dat ook veels te duur . . .
Goed checken , voor dat geld kan je een FUCKIN 808 kopen ,
wat kom je dan nog uitleggen met je sissy cs 30 ! ! !

Hahahahahaha jullie hebben nog nooit een cs30 aanschouwd denk ik
Dit is de meest uitgebreide monosynth die ik gehad heb
En mis hem best wel, meestal zie ik ze gaan voor over de 1000 euro

De cs30 is een ven de beste (en mooiste qua uiterlijk) monosynths, wel wat lastig om onder knie te krijgen zeker als je een rookie bent. Het is ook zo dat je tegenwoordig voor 800 euro heel wat andere dingen kunt kopen. Bedenk dan wel dat de cs30 niet echt vaak te koop zal staan....................

Origineel geplaatst door Tony Veganza
Nou , ik vind dat ook veels te duur . . .
Goed checken , voor dat geld kan je een FUCKIN 808 kopen ,
wat kom je dan nog uitleggen met je sissy cs 30 ! ! !

Koop jij toch lekker een 808 hahhha lolbroek.

Origineel geplaatst door Tony Veganza
...voor dat geld kan je een FUCKIN 808 kopen
Fuckin' 808...? gek is dat, moet gelijk weer aan DEZE thread denken... :D sorry Bambam...

cs30.jpg

idd wel een vettige bak...

cs30 : super sound : niet goedkoop : klinkt nooit hetzelfde : alles heeft 1 knop : step seqencer : 5 env : 2 multi mode filers : semi modulair : zeer snelle lfo : RMO : PWM : external in : bla bla

voor een dual voice synt ( je kunt 1 osc b.v. op de step seqencer hangen ) , en de andere osc met de handspelen . de osc op de stepseqencer gaat dan gewoon mee met de toon hoogte . of de filter moduleren met de stepseq .. hmm er kan veel

cs30 plus 707

http://members.lycos.nl/mischajacobi/cs30.mp3

http://members.lycos.nl/mischajacobi/cs30fx.mp3

het geschreeuw krijg je door de snelle lfo op de oscs en env te moduleren

er zit op de cs30 maar 1 lfo die kun je op de pwm van osc 1 en 2 en ook op de pitch van lfo 1 en 2 ( golf vormen voor alle doelen in te stellen (elk kan een andere hebben ) sinus saw negativ saw pulze s/h external :: ook op de vca kun je de lfo loslaten cross sync etc etc het geluid van track 1 is de lfo op meerdere bronnen . moeilijk uit te leggen zal even 30 minuten moeten tweaken om het zelfde weer te krijgen ( bijna het zelfde )

met lfo op env bedoel ik lfo op de vca

ik ken al die namen niet de cs30 heeft soms rare benamingen tis even doorbijten om alles te vinden maar tklingt wel leuk :)

Back