Ja, die geluiden nemen me inderdaad ook mee terug naar halverwege de jaren 80. Heerlijk! Sfeertje van de track is daardoor helemaal prima.
Ik zou wel graag wat meer ontwikkeling in je track hebben gehoord. Nu hoor ik namelijk telkens dezelfde twee akkoordjes. Belletje is lekker, maar mag wat minder resonantie op naar mijn smaak.
Ik ben aan het eind van je track en lees pas nu je tekst in de OP. Tijdens het beluisteren kreeg ik al het vermoeden dat je met Cubase werkt. Ik doe dat zelf ook en herken daardoor een beetje het fenomeen dat je sporen aan- en uitzet, maar tegelijktertijd vergeet om verbindende elementen te maken. M.a.w., ik hoor van de verschillende sporen de loops telkens terugkomen. Ik denk dat het de track ten goede komt als je binnen die sporen in de verschillende events wat kleine variaties aanbrengt. En zorg ervoor dat je track een richting krijgt. Dus als je een spooor wer aanzet, leid dat dan in. Ik hoor wel die sweep die je erin hebt gezet. Da's een begin, maar op dat moment zou je ook met de andere sporen iets kunnen doen om het vervolg in te leiden. Even een variatie in het ritme van de bass, extra akkoordje spelen bij de synths, fill, of zelfs alle sporen 3 tellen uit. Zoiets.
Je beat vind ik wel erg lekker hoor, helemaal die 80's feel door die snare/clap. Lekker!