kan wel een beetje delay op die hi-hat. (grapje)
Ben verzot op delay... delay... delay... :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kan wel een beetje delay op die hi-hat. (grapje)
(ach wat maak ik me zo druk om)

Oh, moet jij ook zo nodig even neerbuigend doen?Jah ongelooflijk... Ik zou t onmogelijk vinden om hier opbouwende kritiek op te leveren... En dan zulke feedback terug.![]()

Jammer dat je zo voelt, scepticist. De tips die ik gaf zijn m.i. vrij algemeen en ik dacht dat deze voor jou sound nuttig waren.
Maar de volgende keer kun jij misschien wel aangeven hoe jij wilt klinken en wat heb je nodig om de sound te verbeteren, als dat jou uitgangspunt is.
Als je zelf tevreden bent met het resultaat van jou nummers, dat is het belangrijkste. Ik luister graag naar muziek waar ritme, gevoel, melodie en verhaal in zit.
Dus geef de schuld niet aan het synthforum met jou problemen, werk aan jezelf en "be a man".

Beste Pablo,
Zeker sta ik open voor kritiek! Ik heb veel geleerd in dit forum.
Het viel me wel op dat je de laatste tijd in je reacties steeds negatiever en belerender tegen mij doet.
En ik vond dat het tijd was daar iets over te zeggen.
En als je tips 'vrij algemeen' zijn dan is het mogelijk dat ik daar al op de hoogte van ben?
Misschien zelfs al een paar keer eerder van je gehoord. En kan het aan mijn uitwerking schorten.
Zelfs in deze allerlaatste reactie aan mij kun je het niet laten neerbuigend te doen..
Je doet echt alsof je een topexpert bent... :-P
Nog een prettige zomerdag gewenst!
Scepticist

Nou, volgens mij is het de bedoeling dat bij mijn muziekjes, ik me druk maak.Okay, jammer dat je het zo ervaart.
Waar maak ik me zo druk om![]()
Vind 't deuntje op dit moment nergens naar klinken...Ik had graag wat opbouwends willen zeggen maar, de track is currently not available.
en dan wordt je boos als iemand je inhoudelijke feedback geeft (die je niet bevalt)???
ALs je niet tegen kritiek kan, is het misschien beter om geen tracks meer op te laden.

.
.

Ah, op die fiets.
Na het zien van de openingsfoto hoopte ik op een DIY clap gemaakt met dat blikje bier![]()
Ligt het aan m'n speakers of is de baslijn nu en dan wat sterk op de voorgrond?
Delay is duidelijk je trademark beste Scep![]()

Ik snap niet dat sommige mensen zo lijp worden als ze kritiek krijgen, opbouwende krietiek is prachtig (mist het grof gebracht word)