Maf muziekje (met claps..)

Jah ongelooflijk... Ik zou t onmogelijk vinden om hier opbouwende kritiek op te leveren... En dan zulke feedback terug.:kont:
Oh, moet jij ook zo nodig even neerbuigend doen?

Daag synthforum! :doei:

Jammer dat je zo voelt, scepticist. De tips die ik gaf zijn m.i. vrij algemeen en ik dacht dat deze voor jou sound nuttig waren.

Maar de volgende keer kun jij misschien wel aangeven hoe jij wilt klinken en wat heb je nodig om de sound te verbeteren, als dat jou uitgangspunt is.

Als je zelf tevreden bent met het resultaat van jou nummers, dat is het belangrijkste. Ik luister graag naar muziek waar ritme, gevoel, melodie en verhaal in zit.

Dus geef de schuld niet aan het synthforum met jou problemen, werk aan jezelf en "be a man".

Jammer dat je zo voelt, scepticist. De tips die ik gaf zijn m.i. vrij algemeen en ik dacht dat deze voor jou sound nuttig waren.

Maar de volgende keer kun jij misschien wel aangeven hoe jij wilt klinken en wat heb je nodig om de sound te verbeteren, als dat jou uitgangspunt is.

Als je zelf tevreden bent met het resultaat van jou nummers, dat is het belangrijkste. Ik luister graag naar muziek waar ritme, gevoel, melodie en verhaal in zit.

Dus geef de schuld niet aan het synthforum met jou problemen, werk aan jezelf en "be a man".

Beste Pablo,

Zeker sta ik open voor kritiek! Ik heb veel geleerd in dit forum.

Het viel me wel op dat je de laatste tijd in je reacties steeds negatiever en belerender tegen mij doet.
En ik vond dat het tijd was daar iets over te zeggen.

En als je tips 'vrij algemeen' zijn dan is het mogelijk dat ik daar al op de hoogte van ben?
Misschien zelfs al een paar keer eerder van je gehoord. En kan het aan mijn uitwerking schorten.

Zelfs in deze allerlaatste reactie aan mij kun je het niet laten neerbuigend te doen..
Je doet echt alsof je een topexpert bent... :-P

Nog een prettige zomerdag gewenst!

:W
Scepticist

Laatst gewijzigd:
Beste Pablo,

Zeker sta ik open voor kritiek! Ik heb veel geleerd in dit forum.

Het viel me wel op dat je de laatste tijd in je reacties steeds negatiever en belerender tegen mij doet.
En ik vond dat het tijd was daar iets over te zeggen.

En als je tips 'vrij algemeen' zijn dan is het mogelijk dat ik daar al op de hoogte van ben?
Misschien zelfs al een paar keer eerder van je gehoord. En kan het aan mijn uitwerking schorten.

Zelfs in deze allerlaatste reactie aan mij kun je het niet laten neerbuigend te doen..
Je doet echt alsof je een topexpert bent...
:-P

Nog een prettige zomerdag gewenst!

Scepticist

Okay, jammer dat je het zo ervaart.

Waar maak ik me zo druk om :(

Okay, jammer dat je het zo ervaart.

Waar maak ik me zo druk om :(
Nou, volgens mij is het de bedoeling dat bij mijn muziekjes, ik me druk maak.
En dat jij een slokje uit je glas bier neemt, luistert en eventueel geniet!
En misschien mij een complimentje geeft.. :-D
Als dat laatste niet lukt, kun je ervoor kiezen om het muziekje te negeren of je gal te spuwen.
Wellicht tips te geven.....
Maar ik zou je willen adviseren om daar niet teveel (onnodige) moeite voor te doen! :-)

Ik had graag wat opbouwends willen zeggen maar, de track is currently not available.
Vind 't deuntje op dit moment nergens naar klinken...
Zal er morgen misschien nog even naar kijken... :-S

Cheers,
animaatjes-proost-78153.gif

Scepticist

Laatst gewijzigd:
Kweetniet hoor: jij laadt een track op en vraagt om feedback, en dan wordt je boos als iemand je inhoudelijke feedback geeft (die je niet bevalt)??? ALs je niet tegen kritiek kan, is het misschien beter om geen tracks meer op te laden.

en dan wordt je boos als iemand je inhoudelijke feedback geeft (die je niet bevalt)???

Ik had zelf niet de indruk dat ik boos was :-)

ALs je niet tegen kritiek kan, is het misschien beter om geen tracks meer op te laden.

Bij nader inzien vind ik idd het deuntje iets te maf om al up te loaden...
Zal er nog wel eens kritisch naar kijken...
En ja, soms vind ik het uitermate irritant wanneer iemand het beter weet dan ik.. :-D

:koffie:
Scepticist

Laatst gewijzigd:
Voor de luisteraar die nu nog niet afgehaakt is, ff een update.. :-D

Heb wat met de eq gespeeld.... Maar vind ´t nog wel wat kil klinken....

https://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-83

Inmiddels wel weer een biertje gedronken... Zonder alcohol is dit topic niet te verdragen.... .-S
Ach ja, ´t is vakantie dan mag dat van mezelf...

Proost,
animaatjes-bier-33640.gif

Scepticist

Best een geinig muziekje beste Scep :).
Ligt het aan m'n speakers of is de baslijn nu en dan wat sterk op de voorgrond?
Ja! Zelf een clap maken van het geluid van een blikje dat in elkaar gedrukt wordt.
Delay is duidelijk je trademark beste Scep ;).

Cheers,
Exo. :mega:

Zo, nu eens een keertje nuchter met een kopje koffie in dit topic typen! :eureka:

Ah, op die fiets.
Na het zien van de openingsfoto hoopte ik op een DIY clap gemaakt met dat blikje bier ;)

Eigenlijk best wel een goed idee! Al drink ik doorgaans bier uit flesjes, die zijn goedkoper en beter voor't mileu. Ergens in een grote verhuisdoos heb ik nog een goedkoop microfoontje.... Ik zal eens kijken of ik die kan vinden...

Ligt het aan m'n speakers of is de baslijn nu en dan wat sterk op de voorgrond?

Dat is heel goed mogelijk! Ik zal nog eens kritisch luisteren. Misschien m.b.v. koffie of een frisje i.p.v. alcohol... :-)

Delay is duidelijk je trademark beste Scep ;)

Tja, uiteindelijk is´t ook een beetje luiheid...
Dankzij de delay hoef ik minder nootjes zelf in te tekenen... :-D

:koffie:
Scepticist

Hmm, heb de bas iets zachter gezet. Maar toch ben ik nog niet helemaal tevreden over de geluidskwaliteit...
Het klinkt wat kil hier... Bij jullie ook?

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-83

Of ligt ´t aan het weer van vandaag? :-)

Ik snap niet dat sommige mensen zo lijp worden als ze kritiek krijgen, opbouwende krietiek is prachtig (mist het grof gebracht word)
Er word letterlijk op een zilvere schaal informatie aan gereikt waar je in 1x iets mee kan, ipv dat je er naar opzoek moet gaan.
Ik ken de frustraties dat wanneer alles dat je plaatst afgekraakt word, maar misschien is dat dan ook een klein signalement dat er iets niet goed is of dat je nog even moet dooroefenen.
Spreekwoord van de dag, dont shoot the messenger (:

Ik snap niet dat sommige mensen zo lijp worden als ze kritiek krijgen, opbouwende krietiek is prachtig (mist het grof gebracht word)

Van kritiek word ik ook helemaal niet leip.. :-P

Het is soms mijn gewoonte om in dit topic een eerste edit te plaatsen van een muziekje: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=183878

Toen meneer Pablo mij ging vertellen hoe ik de opbouw van een muziekje verder moest gaan uitwerken van hem, kreeg ik het gevoel dat het niet alleen om opbouwende kritiek ging... Vooral toen hij mij daarna een compliment gaf dat ik zijn advies had opgevolgd. Wat helaas niet het geval was... En in dit huidige topic werd ik in mijn vermoedens gesterkt. Toen ben ik daar even over gaan zeuren... :-)

Maar dat mijn muziekjes nog steeds voor verbetering vatbaar zijn, zal ik zeker niet ontkennen! :D

Scepticist

Je kunt dit soort dingen als het over mij gaat via PB sturen, scepticist. Ik vind het een hele rare manier van interpreteren en communiceren wat je hier uit. Je moet niet alles letterlijk nemen wat ik schrijf, als er jou niet mee valt kun je gewoon negeren. Ik geef dat soort adviezen puur omdat ik denk dat ik hiermee kan helpen. Je zat destijds vast aan een loop en toen heb ik jou een soort algemene tip gegeven en het gaf jou (naar mijn gevoel) weer de draai om anders te gaan pakken, ik dacht "hier komen wel ergens heen", vandaar mijn reactie destijds.

Ik kan soms heel direct overkomen maar wel met een positieve en degelijke benadering. Er is niets in feite dat per se "moet". Als je je liedjes hier plaatst omdat er nergens anders naar geluisterd word om een soort erkenning van te krijgen is het oké, maar verwacht dus niet dat er meer zal worden gereageerd op jou nummers (in ieder geval van mijn kant niet meer, als ik hier lastig val; dat is niet mijn wens).

Tot slot, en nogmaals, als je zelf tevreden bent en dit voldoening geeft, dat is het belangrijkst, wat ik tegen jou zeg goed of fout moet je niet te diep ingaan.

Time to move!!!

Laatst gewijzigd:
Back