Mudplug tracker 2.1 ofzo

thnks allen...ben al heel eind opgeschoten....
ga effe kijken welke ik het fijnste vindt en dan gaan we die gebruiken...

tnks

mzzl

Dan heb ik nu weer effe een nieuwe vraag. Ik ben effe bezig geweest met programma, maar
als ik een klein stukje muziek op sla als midi, kan ik m dan ook simpel omzeten in wav of
heb ik dan weer een ander programma nodig?

:doei:

van midi naar wav? hoe moet ik dat zien... aangezien midi alleen stuurdata is en geen geluiden in zich heeft...

met Modplug tracker kun je wel mods exporteren naar .wav... dit is WYHIWYG, dus zelfs als je kanalen hebt ge-mute neemt ie deze dan ook niet mee bij de conversie naar .wav...

Laatst gewijzigd:
pff gelukkig, ik kom nl. net pas kijken in de MuziekMaakWereld.
Platen draaien is toch wel iets anders....

thanks

opzich is Modplug tracker nog helemaal niet zo gek om als serieuze Sample-stepsequencer te gebruiken, te exporteren en volgens op allerlei andere manieren toe te passen... als je tenminste van deze werkwijze houd...

op deze manier zou je ook je oude mods kunnen remixen door ze spoor voor spoor op te slaan als .wav, te bewerken met EQ, FX etc en weer samen te voegen...

Origineel geplaatst door Christov
mm zal ik ook eens checken
maar kan die ook midi?

wou eventueel later nog een samplertje er mee aansturen namelijk

yup.. renoise en madtracker 3 kunnen dat
nog een leuke, skale tracker... website weet ik ff 1,2,3 niet

Was lame nog steeds niet 1 van den beste encoders? Over Xing heb ik weinig anders dan negatieve dingen gehoord (maar heb em zelf niet getest). Lame is in ieder geval retegoed. Neem daar een gratis frontendje als cdex bij (kan wav's / cd's converten) en je bent klaar.

http://www.cdex.n3.net/

Als ik me niet vergis hebben ze daar al een lame codec bij zitten en hoef je verder niets te downloaden.

Groetjes,

Dennis

Back