Groupbuy Mutable Anushri (eurorack) kits

SynnyS

Groot lid
Is er interesse om iets van een groupbuy te organiseren voor een Mutable Instruments Anushri?

Voor de eurorack versie dan doel ik op...

Ik wou er een bouwen, zag alleen een 2e hands PCB die ik te duur vond..

PCB's -> iTead
Frontplates aluminum, schaeffer? of iemand van het forum die kan UV printen?
components kits wil ik me wel op storten...

Hoor het wel..

Ruben

interesse heb ik wel, maar wat is het kostenplaatje compleet? (grof geschat/ordegrootte, natuurlijk je moet je nergens op vastpinnen)

Is Anushri analoog? Of kan iemand anders chippies flashen?

Ik heb ook wel interesse. Daarnaast heb ik de mogelijkheid om chipjes te flashen.

Die Mouser Bom van 140 kan wellicht iets goedkoper. Zag er twee schakelaars op staan van 8 euro p/s dus 16 in totaal. Wellicht zijn er nog wat componentjes die je beter ergens anders kan kopen. Maar bv. de TL1100 schakelaars + knoppen kan je niet bij de kleine winkels vinden. Dus dan beland je toch bij Mouser/Farnell/Digikey e.d.

Ik heb de BOM bij mouser even up-to-date gemaakt. Maar helaas zitten we nu aan 150 euro.

Ik denk niet dat er veel aan te doen is. Prijzen ansich zijn niet te hoog. Maar 16 pots van 1,6 euro maakt toch 25 euro. En zo loopt het op.

De DPDT kan je beter bij Farnell halen scheelt de helft van de prijs. Daarnaast moet je de Lumberg 3,5 inch connectors daar sowieso halen. Daarvoor moet je item nr 1267382 gebruiken. 3 x 5 pack is goedkoper als 12 stuks los.

Zit er verschil tussen de eurorack en "normale" Anushri?

Ik heb al een Anushri desktop pcb + ATMega chip, dus de pcb hoef ik niet meer. Ik wil wel heel graag meedoen met groupbuy van de BOM en vooral de eurorack frontplaat!

ik heb even uitgerekend wat het prijs verschil is bij mouser tussen 1x of 10x de BOM bestellen, das ongeveer 10%. niet echt de moeite waard vind ik om van iedereen geld te verzamelen, alles uit te zoeken en weer opnieuw te moeten opsturen.

Makkelijkste is dus eigenlijk om gewoon zelf de BOM (van jeoribl) bij mouser te bestellen.

Back