Groupbuy Mutable Anushri (eurorack) kits

Ik kan de frontjes UV printen...
Echter ik zit nog met het maken van de fronts zelf.... ben er mee bezig...
Ik zou wel een prijs kunnen geven voor bedrukken ?

Ik schat even in, adhv plaatje hierboven...:

Eenmalige aanmaak kosten bedrukken: 35,-
Starkosten UV printen 25-
Per stuks (bij 10 stuks) ca 10,- denk ik.. dus dan wordt het per stuk ca 15,- excl btw...
Is er al een kant en klaar ontwerp ??

ok, prima bruikbaar ! toch nog wel een aardige lap...
Definitieve prijs nadat ik een proef exemplaar heb gemaakt. :-)

Ik heb even snel wat in elkaar geclicked by Schaeffer en kom op +/- 31 euro voor het hoofdpaneel. Bij 10 stuks is dat +/- 25 euro

Met alle controls, belettering en gaten zoals op het plaatje in post #25?
Hoe doe je dat?! Hier worden 08HE eurorack frontjes met drie knoppen en 4 jackies al rond de 30 Eypo..

Nee, ik heb alleen alle gaatjes erin geknald. De printing doet Richard dan.

Ik kan lokaal ook panelen laten laseren. 3mm aluminium brut (dus geen kleur).
Ik zou ze kunnen laten spuiten in een kleur, want direct printen is niet mogelijk op zonder coating.
Willen de meeste een zwart paneel, geannodiseerd Alu, of wat anders ??
Ik kan redelijk met de prijs mee bij 10 stuks. Totaal met kleuren print wordt het iets van 65,- p/stuk schat ik zo.

Kleine update:
https://drive.google.com/file/d/0B279EnNZXG7UTEdZUWx6RmMwUEU/view?usp=sharing

Voor de oplettende kijker thuis, er ontbreken een aantal weerstanden. Kwam toch nog een waardes tekort. Mijn bestelling bij reichelt is nu onderweg. Daar moest ik sowieso nog de 3,5 jacks bestellen.

Dus verwacht dat ie voor het weekend operationeel is.

Ik zal nog een update doen van de BOM van Mouser. Er zijn nl. een aantal zaken niet leverbaar of EOL.

Kleine update:
Ik zal nog een update doen van de BOM van Mouser. Er zijn nl. een aantal zaken niet leverbaar of EOL.

Mocht je tijd hebben om de actuele BOM voor Mouser te plaatsen, ben ik je dankbaar. Scheelt weer veel uitzoekwerk.

Ik volg de threat vol smart. Die plastic behuizing van de Anushri is nooit echt mijn ding geweest. Nu er een alternatieve frontplate aan gaat komen, ga ik bouwen.

Die metalen bak waar in het MI forum over gesproken wordt, lijkt me ook interessant. Stage-proof en je hoeft geen vrachtwagen te huren voor je modular als je een keertje op gaat treden. Is daar ook animo voor op SF?

De Anushri lijkt me ook erg cool voor in m'n rack, ik kan hem zelf alleen niet bouwen (vanwege gebrek aan tijd en vaardigheid) dus ik weet niet of jullie iets aan mij hebben voor de groupbuy.

Ik heb gisteren het mainboard afgebouwd. Alle voltage checks OK. Dus ik dacht :okdan:

Helaas geen geluid en zelfs geen ploppende opamps bij aan/uit schakelen. Ik heb gisteren gelijk een scope besteld. Want zonder ga ik niet verder komen.

Voor de mensen die alvast de pcb willen hebben, dan moet je dat even aangeven. Zal wel iets meer verzendkosten betekenen natuurlijk.

Het frontpaneel op MI forum heeft minimaal 50 deelnemers nodig. Momenteel zit men op de helft. Dus gok dat dit voorlopig niet gaat gebeuren.

Back