Groupbuy Mutable Anushri (eurorack) kits

ik voorzie dat ik die frontjes, eenmaal een realiteit, wel kwijt geraak, dus het is een berekende 'opoffering' :)

iedereen blij: iedereen frontjes, laatkomers ook en we leefden nog lang en gelukkig :)

ok, ik stel voor dat SynnyS een 'last call' doet, de rest regel ik met hem wel achter de schermen :-)

Hoe dan ook: de frontjes komen er dus wel degelijk. :okdan:

ik heb van iedereen de betaling binnen behalve van terracide. Ik ga vandaag bestellen, dit is het uiteindelijke ontwerp: :mega:

Attachments

• final.jpg
    final.jpg
    44,3 KB · Bekeken: 69
Oh, ok. :)
Ik denk ik meld het maar even, juist omdat er onlangs discussie was over Mutable clone modules waarbij mensen vervolgens toch garantie wilden claimen bij Olivier zelf. Het punt was dat het hierbij niet duidelijk was dat het om clones ging.

pichenettes schreef:
The Mutable Instruments name or logo should only be present on things I sell, support and get compensated for.

As for the design itself, it is released under the cc-by-sa licence, so anybody can print it, modify it, make their own, sell it, I don't care. Leaving an "attribution" mark (my name), and removing any reference to Mutable Instruments is part of the rules.

Mutable Instruments is 100% open-source / open-hardware in case you missed the point.

...maar misschien is Anushri een speciaal geval, anders dan de 'gewone' Eurorack modules van Mutable?

Laatst gewijzigd:
Even een update: de boel is nu in productie, liep wat vertraging op omdat de Duitsers iets anders zaken doen dan ik verwachtte hehe

Ik had gemaild dat ik akkoord ging met de offerte en dat ik het geld had overgeboekt.

Dagen later kreeg ik een mail dat ze geld hadden ontvangen maar geen officiële order, de vraag hoe nu verder.

Geantwoord dat ik logischerwijs dus wou bestellen.

Is allemaal rond nu en de productie is begonnen. Verwacht ergens volgende week te kunnen versturen.

Terracide heeft nog niets laten horen en niet betaald...

spacer.gif
Darn, nét te laat, ik ging net het volgende posten:

Mensen, hebben jullie ook dat vakantiekiekje uit de Balearen van SynnyS gekregen?
Wat bedoelde hij nou met: 'bedankt voor de gratis vakantie, suckerzzzz!!' :?8o);)

(Ok dat zou wel echt een melige grap geweest zijn...)

Back