Groupbuy Mutable Anushri (eurorack) kits

ik wil ook wel een pcb als er nog 1 over is! Ik denk alleen dat Dirtypcbs goedkoper is de volgende keer?

15 euro voor twee redelijke grote pcb's in kleur, is toch niet echt duur lijkt me....

Welnee ik weet ook niet waarom ik daar wat over zeurde... ik denk omdat ik al een week niet meer rook :bekdicht:

Ben niet te hachelen...

Wat mis ik op de BOM op de pagina 2? Ik kom op 105 euro ofzo dus die is vast niet compleet. Heeft iemand een gecontroleerde BOM van een bestelling?

Ennuh... Offerte van Schaeffer nog niet binnen Synnys?
Joeri heeft de printen al geleverd. Subliem!
Mouser zit al op de fiets bij FedEx met mijn doosje..
Ik ben zou m zo graag af zien en horen ��

Geen D-shaft? Dat plaatje is alleen ter referentie hé? Als je in de datasheet kijkt zie je dat het andere pots zijn.

Ik had gezien in de datasheet dat het geen d-shaft zijn maar dat vind ik niet erg.... bedoel meer of het technisch werkt. Ik kan niet echt een groot verschil vinden.

Mocht iemand nog behoefte hebben aan knoppen, ik heb nog een stuk of 40 Rogan's in drie maten van de group buy op muffwiggler. D-shafts.

Mocht iemand nog behoefte hebben aan knoppen, ik heb nog een stuk of 40 Rogan's in drie maten van de group buy op muffwiggler. D-shafts.

ik zoek nog een knoppen voor de Anushri maar zijn kwa specs Rogan het zelfde als Alps?

Ik bedoel geen pots, he? De knoppen die op de pots horen :)

Deze:
3nQgPVe.jpg

Back