Welke synth heeft dit

ik wil dus geen output gebruiken om geluiden in mn laptop te krijgen. das eigenlijk de bottom line.

of wil ik gewoon iets dat nog steeds niet kan, tenzij ik een TI aanschaf, of dat elektron geval? (wat me te duur is?)
Daar lijkt het op ja. ;)
Misschien is een plugin met bijpassende controller meer iets voor jou dan? Ik kan momenteel enkel de MS20 met usb controller bedenken.... Werkt echt goed, maar je zal op de tweedehandsmarkt moeten speuren voor de controller te vinden. ;)
En naar 't schijnt moet je wat geluk hebben om TI zonder problemen te laten werken.

ik wil dus geen output gebruiken om geluiden in mn laptop te krijgen. das eigenlijk de bottom line.
Maar je moet helemaal geen output gebruiken; als er een ingebouwde USB audio interface in zit gaat die audio via USB. Maar ja, wel opnemen, want het principe is wel hetzelfde als met een losse audio interface, al heb je geen audiokabels nodig.

Dat schiet z'n doel dan een beetje voorbij.

Plug-ins heb ik al genoeg, maar heb geen zin om eerst 400 parameters te mappen per plugin (fm8, fxpansion etc) vandaar mijn wens om out of the box in the box te brengen.

Denk dat ik toch maar een externe geluidskaart voor m'n nord rack ga halen zodat ik in elk geval een dikke synth heb om m'n laptop in te jassen...

Had gehoopt dat de techniek inmiddels al wat verder was...

Dat schiet z'n doel dan een beetje voorbij.

Plug-ins heb ik al genoeg, maar heb geen zin om eerst 400 parameters te mappen per plugin (fm8, fxpansion etc) vandaar mijn wens om out of the box in the box te brengen.
Met de MS20 hoef je helemaal niets te mappen, zelfs de patch-kabels worden door de plugin herkend. :okdan:

Dat Ziet er lekker hands on uit!

Wist wel dat t kon! Ga deze eens even goed uitpluizen! Spanx!!

Roland System-1 (en alle Aira gear) kunnen meteen dienen als geluidskaart en dus audio over USB sturen. Is ook een stuk goedkoper dan een Virus TI of Analog Keys. System 1 klinkt goed en je kunt er ook nog een SH-101, SH-2 en ProMars emulatie in stoppen (betaald).

-edit- oh dat was al gezegd

Goede raad kan maar beter 2x worden gegeven ;)

Thanks!

Back