Rachid
Ouwe rot
Ik ben op zoek naar een Yamaha AN1X. Heeft er iemand 1tje in de aanbieding? De synth moet wel degelijk zijn, dus niet defect of gebrekkig etc.
Mijn budget is maximaal 200,-
Mijn budget is maximaal 200,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe lang heb jij die van jouw? Ben je de eerste eigenaar EN waarom wil je 'm verkopen?
Ik wil 'm in principe niet verkopen, maar alles is te koop uiteraard. Dus voor minder dan 350 gaat hij echt niet weg. Maar is wel in perfecte staat en heb geen haast.
tja, het blijft een beregoede synth die net iets meer dynamiek heeft dan vele andere VA's...
Greetz
Ik weet niet wat je setup is. Maar als het de an1x is met alleen die defecte toetsen, dan zou ik die gewoon halen en als slave gebruiken. Voor dat bedrag sowieso een goede koop en misschien dat hij ooit nog te repareren valt.
Nee, liever niet eentje met kapotte toetsen. Moet er wel op kunnen spelen natuurlijk.

Wat een karig klein plaatje.. en ik zie sowieso al rechts-boven, ergens boven de de oranje tekst een vlek.
Maar als je het zo bekijkt was mijn An1x voor 150 euro ook perfect
![]()