Yamaha AN1X

Status
Please reply by conversation.
mwah.. qua schoonheid viel het een beetje tegen.. vandaar de ":D"
Hij had een kleine transportschade opgelopen (zie laatste foto in deze link)

Voor de rest werkte hij goed, en zag er ook oke uit. Maar er was idd redelijk wat interesse voor die prijs.
Ik wil voor de rest niemand aanvallen over vraagprijzen maar ik gok zelf dat je met een beetje geduld ook wel een goedkopere kan scoren. :)

Er zit helemaal geen vlek op mijn toestel. Is schaduw van iets. Duidelijk een driehoek van het een of ander.
Mijn toestel is perfect. Met Handleiding.

mwah.. qua schoonheid viel het een beetje tegen.. vandaar de ":D"
Hij had een kleine transportschade opgelopen (zie laatste foto in deze link)

Voor de rest werkte hij goed, en zag er ook oke uit. Maar er was idd redelijk wat interesse voor die prijs.
Ik wil voor de rest niemand aanvallen over vraagprijzen maar ik gok zelf dat je met een beetje geduld ook wel een goedkopere kan scoren. :)

Naar mijn inzien zag die er nog best gaaf uit, op een opvallende kras na.

Ja, de vraag is wanneer dient er zich een redelijk geprijsde an1x voor. Ik heb weinig geduld...

Ik heb 2 personen kunnen vinden die de synth kwijt willen voor 250,-.

Verkoper 1: Hij heeft 'm nieuw gekocht zegt 'ie en is nooit de deur uit geweest. Maar de de backup batterij moet wel vervangen worden. Zit nog wel originele adapter bij en op wat stof na is die nog helemaal in perfecte staat. Nadeel is dat hij verder woont dan de andere verkoper.

Verkoper 2:

Ik heb foto's van de synth gezien en ziet er redelijk gaaf uit. Hij geeft zelf aan dat er wel gebruikerssporen op zitten, maar dat 'ie er over het algemeen netjes uitziet.

Voor welke verkoper zouden jullie gaan?

Maar de de backup batterij moet wel vervangen worden.

De batterij van de AN1X is een knoopcelbatterij en makkelijk te vervangen zonder solderen.

AN1xBattery_zps74a5ebb8.jpg

:mega: zelfs nog keuze..

Zou ook voor de mooiere gaan.., batterij kostte mij ooit iets van 4,50- maar is prima zelf te doen. De onderkant eraf en je bent er :)

Begin nu ook te twijfelen na wat rondlezen... Zou gewoon even naar de electronicahandel gaan.. er schijnt nogal verschil in dikte te zijn. Kost daar wel wat duurder maar dan weet je zeker dat het past.

Ik ben toch gegaan voor de synth met de bijna lege batterij. Ik heb 225 Euro betaalt voor een mooi exemplaar en daarmee ben ik tweede eigenaar geworden. Wel ver moeten rijden, maar was het waard. Nu alleen het batterijtje nog aanschaffen.

Tip voor mensen die ook 1 zoeken (ook na aanleiding van een prive bericht):

Ga niet Marktplaats afstruinen, maar plaats zelf een advertentie met bijvoorbeeld "Gezocht: Yamaha AN1x". In beide gevallen werd er zelf contact met mij opgezocht.

Ga niet Marktplaats afstruinen, maar plaats zelf een advertentie met bijvoorbeeld "Gezocht: Yamaha AN1x". In beide gevallen werd er zelf contact met mij opgezocht.

Proficiat. Je hebt ver moeten rijden en daardoor tijd en brandstof moeten investeren en een toestel gekocht met lege batterij. (waar je ook nog moet mee bezig zijn om het goed te krijgen)
Och ja, ast maar goedkoop is...

Al met al was ik 245 kwijt (20 Euro brandstof). Vind ik nog wel meevallen in tegenstelling tot jouw vraagprijs van 350,-:) Ik moet inderdaad alleen nog een batterij kopen, maar die dingen kosten ook bijna niets.

Wanneer ik de batterij ga vervangen, zal ik wel een paar foto's schieten..

Status
Please reply by conversation.
Back