ProphetT8?

Gearjunk? :D

Ik geloof dat er echt heel weinig T8's zijn gemaakt omdat de markt voor grote analoge synths redelijk ingestort was toen.

Het lijkt me wel een ongelofelijk vette bak.

Ik heb ooit ergens gelezen dat er tussen de 800 - 1000 T8's zijn gebouwd, dat maakt ze inderdaad behoorlijk zeldzaam.

Marcuuu: staat deze niet al een tijd te koop? Ik meen dat ik er een maand of wat geleden ook al een zag in de UK voor 1750 Pond. Lijkt me stug dat deze gast er niet vanaf komt:confused:

Ja! Ik zet de T8 die telkens weer bij mijn favorieten. Ik vind hem te duur, maar je weet maar nooit wanneer je de lotto wint! Die persoon biedt allerlei andere mooie dingen aan voor veeeeel geld.
Ik wist trouwens niet dat ze in Nederland 'vaak' aangeboden worden. Ik zal het eens in de gaten gaan houden. Voor mijn gevoel heb ik liever een Prophet T8 dan een Prophet 10.

Origineel geplaatst door mikanik
Ja! Ik zet de T8 die telkens weer bij mijn favorieten. Ik vind hem te duur, maar je weet maar nooit wanneer je de lotto wint! Die persoon biedt allerlei andere mooie dingen aan voor veeeeel geld.
Ik wist trouwens niet dat ze in Nederland 'vaak' aangeboden worden. Ik zal het eens in de gaten gaan houden. Voor mijn gevoel heb ik liever een Prophet T8 dan een Prophet 10.

Yep

Back