Gezocht: sound/cpu/voeding bord voor Juno 106

Jimihendrix

Nieuwkomer
Hi mede synthfanaten,

Ik ben dringend opzoek naar de sound/cpu/voedings module voor de Juno 106. Ik mis het hele middengedeelte van mijn Juno 106.

Laat maar weten als je iets hebt!

Ik heb geen flauw idee.. Ik kocht hem gister als defect en dacht dat de faders alleen kapot waren maar toen ik hem open schroefde mistte hij het hele middengedeelte!

dus alleen de linker print zit erin?

en ik zou de verkoper even een mailtje sturen voor de rest.
een incomplete synth is wat anders dan een defecte..

:koffie:

Dit is wat er in zit. + het LED scherm is weg en paar ledjes verdwenen en 4 kapjes voor de faders zijn verdwenen en 2 faders zijn gebroken.

Ja, ik ga binnenkort even terug naar de verkoper.

V8p5KHn.jpg

Laatst gewijzigd:
Werken gaat ie zo nooit meer.. hoop maar dat de verkoper voor reden vatbaar is :)

Misschien is ie nog het beste voor parts te gebruiken.. Hoop maar dat je er niet teveel voor hebt betaald want dit heeft niet heel veel waarde zo..

Oke, dan ga ik er gauw terug ermee.

Ben nog niet bekend met de waardes van Juno onderdelen en ik dacht dat hij wel te redden viel.. Ik koop wel een keer die compleet is en die het doet :)

hoop maar dat de verkoper voor reden vatbaar is :)

dat lijkt me ook vrij kansloos - als een verkoper dit niet meldt bij verkoop, is de kans groot dat hij gewoon bezig is iemand een oor aan te naaien.

If it's too good to be true...
Then it probably is.

maar je weet niet of het in dit geval zo was, geen idee wat de koper heeft betaald.
alles boven 200 zou ik al niet meer scharen onder too good to be true, voor een kapotte juno.

Back