Crime Fraiche (een nieuwe track)

tragmadat

vioo eh 'l
Hallodio!

Een beetje a la minute maar zo gaat het momenteel nou eenmaal.
Bon voyage!

Lekkere after-party track. Ik vind de manier waarop de bassdrum de adem uit de track pompt niet helemaal passen bij de mellowness, misschien klein tikje gas terug daar?

Die 303 rond 2:00 mag dan weer een klein graadje smeriger misschien.

De stilte die rond 3:00 ontstaat duurt wat lang, en zou eigenlijk terug moeten komen met dubbele energie, ik mis nu een beetje de happy ending. Laatste twee minuten helemaal gas open zou geweldig werken. Hihats erbij, opbouwende verdichting.

Je hebt goede punten aangestipt exel, hij bloed nu een beetje dood.
De bassdrum komt door de koptelefoon, denk ik. Er kloppen wel meer niveau's niet.
Toch valt het morning after-effect me wel mee.
:baco:

Zoals je weet, ben ik gek op clean :). Voor mijn smaak is de algehele feel van de track dan ook te viezig. Maar ik snap heel goed dat je hiervan geen cleane versie moet maken. En toch mis ik nog wat mid/hoog. Ik ga mee met exel voor wat betreft de laatste twee minuten. De track vraagt er inderdaad om om dan los te gaan. Shakers, hats, misschien zelfs bongo's en conga's (maar ik zal nu wel iets doms zeggen).

Ook zou ik hem wel een BPM of 4-5 sneller willen horen.

Hoe heb je gefilterde chords gemaakt die er op 0:23 inkomen?

Conga's???
Nou ja waarom ook niet, moet er toch een keer van komen.

Alles komt uit de electribes, de chord is een verknipte junosample van ome smackos in de esx.

Wat betreft de viezigheid, er heb misschien de buizen iets te ver opengedraaid, ook een koptelefoondingetje. Plus mijn slechte smaak natuurlijk ;)

Nou het zijn niet eens echt conga's maar toch heeft het er wel wat van weg

https://soundcloud.com/spiralistik/spiralistik-spiralsong

Nu nog titel aanpassen ofzo maar je hoort dus wel eerdere elementen maar dan met een totaal andere feel eh
8o):dubbel::r:z:?:?

Ik vind beiden mixen erg lekker.. :mega: Lekkere acid track :)

De eerste is idd ruwer, wat ongepolijster..
Mix van de tweede is wel lekker ruimtelijk maar wel wat vlakker.. mist een beetje het live gevoel..
Het eind van de tweede mix was wel weer een verassing :D

Ja eh kwijt?
Maw ik kan ze ook nergens vinden!
Verder ligt het ergens halverwege weer ..... damn :stupid
Toch zal het me lukken

Back