Jupiter 4 en VP-330

DigiLoog

Ouwe rot
Voor degene die het gemist hebben er staan voor de liefhebbers sinds vandaag op MP een Jupiter 4 met midi en een VP-330 te koop, heb er zelf helaas geen ruimte meer voor =(

Hoop het, ben niet zo heel handig met moderne spullen zoals pc's, tablets en android telefoons.
Daarom houd ik me voornamelijk ook bezig met minder ingewikkelde apparaten zoals analoge synths en effecten voor de simpelere zielen :D

Zelfde hier, maar een beetje meer dan heej er is shit te koop op het internet kan ik wel uitpoepen:)

Staan zelfs twee jupiter 4's op marktplaats, beide wel wat prijzig als je de marktplaats hier aanhoudt qua richtlijn. Flink prijzig zelfs :)

En een nog zwarte 909 op ebay, zoals bekend klinken die veel beter dan de witte.

http://www.ebay.de/itm/Roland-TR-909-Rhythm-Composer-w-MANUAL-Analog-Drum-Machine/261979434752

1BJKXTM.jpg

Mijn 808 ziet er even nieuw uit maar zonder geel verkleurde witte step schakelaars,ik zal dan maar 5000e vragen...

Er staan overigens meerdere jupi4's met MIDI op marktplaats. Al langer dan gisteren.

Edit: Oh, was iemand anders ook al opgevallen.

Roland VP-330 MK1..................Reticon SAD512D, Google :)

Verklaar u nader, bedoel je dat er chips inzitten die never nooit meer te krijgen zijn en dus dat je na een
periode met een waardeloze VP zit?

Het is trouwens wel merkwaardig. De Juup4 wordt hier en overal aangeprezen en gelauwerd, maar nu staan er ineens een paar
te koop. Toevallig allemaal.

jupiter4 vind ik ook zeer boeiend.
Wel erg duur geworden de laatste tijd, maarja..

Die SAD512's in de VP330 worden die enkel gebruikt voor de chorus?
Als dat zo is voorzie ik geen problemen want die zet elk weldenkend mens natuurlijk nooit aan.:P

Back